۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۲۱۵۶۹
پنجشنبه در نشستی علمی صورت می گیرد؛

بررسی جایگاه علوم عقلی در گام دوم انقلاب اسلامی

بررسی جایگاه علوم عقلی در گام دوم انقلاب اسلامی
نشست علمی «جایگاه علوم عقلی در گام دوم انقلاب اسلامی» با ارائه اساتید پارسانیا و خسروپناه در مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجمع عالی حکمت اسلامی در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اقدام به برگزاری نشست علمی جایگاه علوم عقلی در گام دوم انقلاب اسلامی می کند.

محمد باقر خراسانی مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اعلام کرد: این نشست علمی در واقع پیش نشست همایش ملی جایگاه حکمت اسلامی در انقلاب اسلامی به شمار می آید.

وی اعلام کرد: در نشست علمی جایگاه علوم عقلی در گام دوم انقلاب اسلامی، حجج اسلام والمسلمین حمید پارسانیا و عبدالحسین خسروپناه به عنوان کارشناس به تبیین دیدگاه های خود می پردازند.

خراسانی ادامه داد: حجت الاسلام سید احمد غفاری نیز دبیری علمی نشست را عهده دار خواهد بود.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی گفت: جایگاه حکمت اسلامی در بیداری فطرت انقلابی، نقش نظریات حکمی اسلامی در امنیت اجتماعی، جایگاه علوم عقلی در پیشرفت، حکمت اسلامی و امید به آینده و حکمت اسلامی و نقش آن در افزایش شعور معنوی از مهم ترین محورهایی است که در این نشست مورد تاکید و بررسی کارشناسان قرار خواهد گرفت.

خراسانی افزود: نشست علمی جایگاه علوم عقلی در گام دوم انقلاب اسلامی پنجشنبه چهارم مهرماه از ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات مجمع عالی حکمت اسلامی به نشانی: قم، خیابان 19 دی کوچه شماره 10 برگزار می شود.

وی یادآورشد: حضور محققان، دانش پژوهان و طلاب و فضلای حوزه در این نشست علمی آزاد است؛ همچنین نشست مذکور به صورت زنده از سایت مجمع عالی حکمت اسلامی پخش خواهد شد. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
حرکت حوزه به سمت بیانیه گام دوم انقلاب باید از مرحله شعار به مرحله عمل و تولید علم نزدیک شود؛ نشست هایی از این قبیل می تواند تخصص گرایی را در این جهت تقویت نماید.
0
0