۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۲۱۵۷۵
حجت الاسلام سلیمی:

مسؤولان و تیم دیپلماسی مراقب باشند که کلاه سرشان نرود

مسؤولان و تیم دیپلماسی مراقب باشند که کلاه سرشان نرود
عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به برخی گمانه ها درباره دیدار ترامپ با مقامات ایران،گفت: مسؤولان و تیم دیپلماسی مراقب باشند که در سفر به نیویورک کلاه سرشان نرود.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه دوم مهرماه سال ۹۸ در صحن علنی پارلمان با پرداختن به موضوع دختر آبی و جنجال‌های ایجاد شده، اظهار داشت: ماجرای دختر آبی در کشور ما ایجاد بحران و هزینه کرد.

وی ادامه داد: لازم است قوه قضائیه به این موضوع ورود کرده و با کسانی که جنجال آفرینی کردند برخورد قضائی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با پرداختن به اظهارات اخیر کریستین امانپور درباره دیدار احتمالی ترامپ با مقامات ایران، بیان داشت: مسؤولان و اعضای تیم دیپلماسی مراقب باشند که در جریان سفر به نیویورک کلاه سرشان نرود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ببینید با مردم چه کرده اند که سخنگوی دولت اعلام کرده که تنها ۲۰۰ هزار نفر ثروتمند در کشور وجود دارد که باید یارانه آن‌ها را قطع کنند، آیا می‌دانید مفاد این بیان چیست.

عضو فراکسیون روحانیت پارلمان در پایان اظهار داشت: نرخ تورم ۴۲ درصد شده و طبق ضریب جینی برخی از حقوق‌های تا ۱۴ برابر اضافه شده‌اند که این موضوع قابل پذیرش نیست و باید بررسی شود. /۸۵۶/پ203/ق
ارسال نظرات