۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۲۱۶۰۴
حجت الاسلام والمسلمین احمدی شاهرودی:

دولت از طلاب فاضل در دستگاه های اجرایی استفاده کند

دولت از طلاب فاضل در دستگاه های اجرایی استفاده کند
نماینده خبرگان با بیان اینکه بعد از انقلاب شاهد ونق گرفتن حوزه بوده ایم، از دولت خواست از طلاب تربیت شده در حوزه در دستگاه های اجرایی وزارت آموزش و پرورش استفاده شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمدی شاهرودی امروز در هفتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی شاهد تاسیس حوزه های علمیه و رونق گرفتن آنها بوده ایم، از دولت خواست از طلاب تربیت شده در حوزه های علمیه در دستگاه های اجرایی و بخصوص وزارت آموزش و پرورش استفاده شود.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود از رییس قوه قضاییه خواست با نظارت دقیق بر روند دادگاه هایی که با عنوان دادگاه مفسدان اقتصادی برگزار می شود، اتقان احکام این دادگاه را تضمین کند تا حقی از کسی ضایع نشود.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی شاهرودی همچنین از رییس مجلس شورای اسلامی خواست مانع دخالت نمایندگان این مجلس در کار مدیران اجرایی شود تا استقلال قوا حفظ گردد.

وی همچنین از شورای نگهبان خواست در بررسی صلاحیت نمایندگان به موضوع دخالت آنها در کار مدیران اجرایی نیز توجه کند تا از این امر ناشایست پیشگیری شود.

محمد قمین
ارسال نظرات