۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۶۲۱۶۲۰
قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی حوزه‌:

مذاکره با آمریکا بی توجهی به قسم یاد شده برای دفاع از کیان نظام خواهد بود

مذاکره با آمریکا بی توجهی به قسم یاد شده برای دفاع از کیان نظام خواهد بود
قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی با صدور بیانیه ای تأکید کرد که دولتمردان و مسؤولان حاضر در نیویروک باید مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل کنند و فریب دشمنان را نخورند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی با صدور بیانیه ای تأکید کرد که دولتمردان و مسؤولان حاضر در نیویورک باید مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل کنند و فریب دشمنان را نخورند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ لَن تَرضى عَنكَ اليَهودُ وَ لَا النَّصارى حَتّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم  قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدى وَ لَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذي جاءَكَ مِنَ العِلمِ ما لَكَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِيٍّ وَ لا نَصيرٍ»  سوره بقرة آیه ۱۲۰

«هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: هدایت، تنها هدایت الهی است.»

جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهور محترم، سلام علکیم

ضمن آرزوی توفیق برای جنابعالی و هیأت محترم دولت، طبق اخبار رسانه‌ها خبرنگار آمریکایی کریستین امان‌پور در توئیت خود پس از مصاحبه با وزیر خارجه کشورمان، به نقل از ایشان بیان داشته است که اگر ترامپ آنچه را که ضروری است، انجام دهد، شما آمادگی دیدار با او را دارید.

مستحضر هستید که ولی امر مسلمین فرمودند: «اگر آمریکا حرف خودش را پس گرفت و به آن معاهده‌ی هسته‌ای‌ که نقض کرده بود برگشت و توبه کرد و شد عضو کشورهای معاهده‌کننده، آن وقت در جمع کشورهای معاهده‌کننده که شرکت میکنند و با ایران صحبت میکنند، او هم شرکت کند» همان طور که ایشان بیان فرمودند و دکتر ظریف نیز در پاسخ به این خبر تصریح کردند: مذاکره در صورت اجرای فوری تعهدات، در چارچوب مذاکرات 1+5 صورت خواهد پذیرفت. و از آنجایی که سطح مذاکرات این گروه در بالاترین سطح خود، در سطح وزرای خارجه انجام می‌شود، در نتیجه مذاکره رییس جمهور دو کشور در هر صورتی منتفی خواهد بود.

لذا ملت شریف ایران توقع دارد که اگر اصل چنین اظهار نظری واقعیت ندارد، هر چه سریعتر تکذیب گردد.

اگر هم صحت دارد، هشدار می دهیم که با توجه به آنچه برای همگان مشخص شده است، آمریکا هیچ گاه به تعهدات خویش عمل نخواهد کرد و به گفته خود شما مذاکره کردن با کسی که مذاکره امضا شده‌ای که به تأیید شورای امنیت سازمان ملل رسیده، بی‌اعتناست، دیوانگی است. عملی که با توجه به مواضع صریح رهبر انقلاب، شرعا حرام می‌باشد وحنث قسم یاد شده برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی خواهد بود و از دیدگاه ملت شریف  ایران نیز اقدامی منفور و قبیح است.

اکنون که جنابعالی در آستانه انجام ماموریتی دشوار از جانب ملت ایران قرار گرفته‌اید؛ ما خالصانه شما و همراهانتان را برای پیروزی در آزمون اطاعت از ولی زمان و استکبار ستیزی، و نیز اتخاذ مواضع عزت‌مندانه و در خور ملت شریف ایران دعا می‌نماییم.

«والعاقبه للمتقین»

«قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی حوزه‌ علمیه‌ قم»

محمد قمین
ارسال نظرات