۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۶۲۱۶۴۰
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی:

مدیون و بدهکار خانواده های شهدا هستیم

مدیون و بدهکار خانواده های شهدا هستیم
نماینده خبرگان با بیان اینکه مدیون خانواده های شهدا هستیم، گفت: امروز به برکت انقلاب و دفاع مقدس جبهه مقاومت مقتدر تشکیل شده که تحت هدایت رهبر انقلاب حرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری امشب در مراسم عزاداری شب شهادت حضرت زین العابدین امام سجاد(ع) که در بیت آیت الله فقیهی برگزار شد،  نقش امام سجاد(ع) را در زنده نگه داشتن جریان عاشورا بی بدیل دانست و گفت: حضرت با برنامه دقیق خود عاشورا را در تاریخ ماندگار کردند و اجازه ندادند که دشمنان پیام این قیام را از بین ببرند.

وی افزود: تمام هم و غم امام سجاد(ع) و تلاش حضرت تا زمانی که زنده بودند این بود که پیام قیام سیدالشهدا(ع) را به گوش همگان برسانند تا در تاریخ ماندگار شود، تمام برنامه های حضرت در راستای نشر و زنده نگه داشتن عاشورا بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که نماز، دیدارها، سخنان و تمام زندگی امام سجاد(ع) حسینی بود، اظهار داشت: نگین انگشتر امام سجاد(ع) حسین بود تا همواره به سیدالشهدا(ع) توجه داشته باشد، حتی گریه های حضرت نیز برای نشر معارف عاشورا و قیام سیدالشهدا(ع) بود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به دستاوردهای عظیم دفاع مقدس ادامه داد: وقتی رژیم منحوس بعثی ایران اسلامی را مورد حمله و تجاوز قرار داد، به فاصله 4 ساعت خلبانان با غیرت ایرانی که تجربه جنگ این چنینی نداشتند، از سر غیرت به پرواز در آمدند و ضرب شست محکمی به بعث عراق که مورد حمایت قدرت های شیطانی بود نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان این که نباید خانواده ها و یادگاران شهدا را فراموش کنیم، ابراز داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جبهه مقاومت مقتدر تشکیل شده که تحت هدایت رهبر انقلاب حرکت می کنند.

وی عنوان کرد: بازماندگان مجاهدانی که برای یاری دین خدا و انقلاب خون دادند باید برای همه ملت عزیز باشند، ما به خانواده های شهیدان مدیون و بدهکار آنان هستیم.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
محمد قمین
ارسال نظرات