۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۶۲۱۶۵۷

اعتراض حجت الاسلام پژمانفر درباره بی توجهی لاریجانی به تذکرات نمایندگان

اعتراض حجت الاسلام پژمانفر درباره بی توجهی لاریجانی به تذکرات نمایندگان
عضو هیأت رییسه فراکسیون روحانیت مجلس از برخورد تبعیض آمیز رییس مجلس شورای اسلامی به شدت انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه سوم مهرماه سال ۹۸ در صحن علنی پارلمان نسبت به بی توجهی علی لاریجانی به تذکرات نمایندگان به شدت اعتراض کرد.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام پژمانفر امروز و پس از تشکیل وزارت بازرگانی به همراه حجت الاسلام موسوی لارگانی و تنی چند از وکلای ملت در جایگاه هیأت رییسه پارلمان حضور پیدا کرده و به رفتار تبعیض آمیز رییس مجلس در اداره جلسات به شدت اعتراض کردند.

پس از وساطت برخی از نمایندگان و ترک جایگاه هیأت رییسه از سوی معترضین، علی لاریجانی خطاب به حجت الاسلام پژمانفر گفت: شما یک کلمه به اسم دیکتاتوری یاد گرفته‌اید و مدام توهین می‌کنید. اگر صحبتی وجود دارد تذکر خود را ثبت کنید. دیکتاتوری شماها هستید که این بساط را در کشور راه انداخته‌اید؛ تریبون یک‌طرفه شما هستید که همه تریبون‌ها دستتان است؛ هر چه خواستید به همه می‌گویید، کسی هم چیزی به شما نمی‌گوید که این مملکت این‌طوری شده است.

حجت الاسلام پژمانفر در واکنش به این سخنان لاریجانی تلاش کرد تا به صورت قانونی دوباره تذکر خود را به هیأت رییسه پارلمان ارائه کند که دوباره موفق به اعلام نظر خود نشد.

گفتنی است این عضو فراکسیون روحانیت پارلمان در نهایت و از پشت صندلی خود خطاب به علی لاریجانی اعتراض خود را دوباره بیان کرد.

لازم به ذکر است پس از نیم ساعت علی لاریجانی بالاخره اجازه بیان تذکر از سوی حجت الاسلام پژمانفر را صادر کرد و پس از استماع سخنان این عضو فراکسیون روحانیت، با عذرخواهی از وی گفت: ما جنابعالی را برادر خود می‌دانیم، قصد اساعه ادب نداشتیم، چون شما ناراحت شدید و مطالبی را گفتید، بنده نیز ناراحت شدم و مطالبم را گفتم، قصد اساعه ادب نداشتم./۸۵۶/
ارسال نظرات