۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۶۲۱۷۰۱
آیت الله رئیسی:

آرایش و عملکرد مسؤولان متناسب با جنگ اقتصادی موجود باشد

آرایش و عملکرد مسؤولان متناسب با جنگ اقتصادی موجود باشد
نایب رییس مجلس خبرگان رهبری از همه مسؤولان و دست اندرکاران کشور درخواست کرد تا آرایش متناسب با جنگ اقتصادی داشته باشند و در این مسیر مجاهدت کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی نایب رییس مجلس خبرگان در نشست پایان اجلاس خبرگان گفت: از تمامی دست اندر کاران برگزاری اجلاس در دو روز اخیر تشکر می کنیم زیرا با حضور منظم خود موجب شدند تا نطق های متعدد در صحن مجلس خبرگان ارائه شود.

وی با اشاره به فضای داخلی کشور تاکید کرد: باید بدانیم که هنوز جنگ تمام نشده و در حوزه های مختلف دشمنی ادامه دارد برای مثال در جنگ اقتصادی که امروز علیه کشور ما به راه افتاده است باید با خلاقیت و متناسب با این جنگ رفتار کنیم.

آیت الله رئیسی اظهار داشت: از همه مسؤولان انتظار می رود با حرکت و تلاش خود در جامعه امیدآفرینی کنند. امروز با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب فضای امید در کشور شکل گرفته است.

وی ادامه داد: امروز در کشور ما بی اعتمادی به دشمن به خصوص آمریکاستیزی و عدم اعتماد به اروپا شکل گرفته است.

رییس دستگاه قضا تصریح کرد: در آستانه انتخابات پیش رو هرکس در جامعه ایجاد یاس کند قطعا باید بداند که در جبهه دشمن حرکت کرده است.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم توفیق بدهد تا در جهت منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

ارسال نظرات