۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۶۲۱۷۱۸
امام جمعه کرمان:

مسؤولان نظام باید تلاش و پشتکار شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند

مسؤولان نظام باید تلاش و پشتکار شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: مسؤولان باید در دوران مسؤولیت خود به شهدا اقتدا کرده و پرکاری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور حرکت‌ها مجاهدانه و مخلصانه تحت پیروی از ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه انسان‌ها در دوران حیات خود در برخورد با زندگی رفتار متفاوتی دارند گفت: برخی‌ها حیات خود را در خدمت به مردم می‌گذرانند و خود را وقف ارزش‌های دینی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه کار و خدمت به مردم و انقلاب بسیار ارزشمند است افزود: جوانان مخلص کشور نیز روزی جان خود را برای اعتلای ایران اسلامی گذاشتتد و در جبهه‌ها شهید شدند.

وی با بیان اینکه پرکاری، زحمت و تلاش برای انجام ماموریت‌ها از صفات بارز شهدای ما بود گفت: مسئولین باید در دوران مسئولیت خود به شهدا اقتدا کرده و پرکاری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه باید روحیه امید و نشاط را در جامعه بگسترانیم و این مهم از وظایف مسئولان است افزود: خلاقیت در کار بسیار اهمیت دارد و انجام ماموریت‌ها اگر همراه با خلاقیت باشد بسیار اثرگذارتر می‌شود.

‌ایستادگی در برابر ستم و تجاوز دشمن تضمین‌کننده امنیت ملی است‌

استاندار کرمان نیز با بیان اینکه همبستگی ملی برای مقاومت در برابر ستم و تجاوز دشمن بسیار مهم بوده و تضمین‌کننده امنیت ملی است گفت: برگزاری مراسم ملی و مذهبی باعث تربیت اجتماعی نسل جوان جامعه است.

‌محمدجواد فدایی ‌با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسئولیت سنگینی به‌عهده دارد و کار آن بسیار با اهمیت است.

وی با بیان اینکه در علوم سیاسی و علوم اجتماعی سه موضوع بسیار مهم است که یکی از آنها همبستگی ملی است گفت: همبستگی ملی برای مقاومت در برابر ستم و تجاوز دشمن بسیار مهم بوده و تضمین‌کننده امنیت ملی است.

‌استاندار کرمان با اشاره به اینکه هویت اجتماعی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و از عوامل موفقیت هر جامعه است افزود: تربیت اجتماعی جوانان موضوع سومی است که در علوم سیاسی بسیار اهمیت دارد.

وی با تبیین نقش موثر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم و آئین‌های ملی و مذهبی بیان کرد: مراسم ملی و مذهبی برای ارتقای همبستگی ملی، هویت اجتماعی و تربیت اجتماعی جوانان جامعه موثر است.

فدایی با اشاره به اینکه مراسم مذهبی و برگزاری مناسب این مراسم درس جوانمردی را به جوانان ما می‌دهد گفت: برگزاری مراسم ملی و مذهبی باعث تربیت اجتماعی نسل جوان جامعه است.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات