۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۲۱۷۳۶
آیت الله اشکوری مطرح کرد؛

تأثیر مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه بر ناهنجاری های فرهنگی

تأثیر مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه بر ناهنجاری های فرهنگی
نماینده خبرگان به برخی ناهنجارها در کشور اشاره کرد و گفت: مسأله معیشت مردم و گرانی های سرسام آور موجب سختی برای مردم شده است و تأثیر فراوان بر ناهنجاری های فرهنگی دارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید علی حسینی اشکوری، نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری در هفتمین اجلاس رسمی دوره پنجم این مجلس گفت: بررسی نهضت بزرگ عاشورا نشان می دهد محور اساسی آن بر دو کلمه امر به معروف و نهی از منکر در سطح کلان است و این مطلب از آغاز حرکت حضرت امام حسین(ع) مشهود است.

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری سپس به برخی ناهنجارها در کشور به عنوان منکر اشاره کرد و افزود: مسأله معیشت مردم و گرانی های سرسام آور موجب سختی برای مردم شده است و تأثیر فراوان بر ناهنجاری های فرهنگی دارد.

آیت الله حسینی اشکوری در ادامه به آسیب هایی که به مردم کشورهای مسلمان وارد می شود اشاره کرد و گفت: در این فجایع نقش ابر قدرت ها و فروشندگان سلاح غیر قابل انکار است و جامعه اسلامی باید برای آن به فکر چاره باشد. همچنین جمهوری اسلامی ایران باید با دیپلماسی فعال به پشتوانه اقتدار نظامی، درصدد ایجاد رابطه حسنه و تأمین منافع متقابل باشد.

محمد قمین
ارسال نظرات