۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۲۱۸۵۳
سرلشکر سلامی:

سپاه تمام تلاش خود را برای باشکوه تر برگزار شدن اربعین به‌کار می‌گیرد

سپاه تمام تلاش خود را برای باشکوه تر برگزار شدن اربعین به‌کار می‌گیرد
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه از هیچ تلاشی برای باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی اربعین فروگذار نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرلشکر حسین سلامی در جلسه ستاد اربعین در مهران، گفت: سپاه از هیچ تلاشی برای با شکوه برگزار شدن مراسم اربعین دریغ نمی‌کند و قطعا تمام امکانات سپاه برای مراسم اربعین خواهد بود.

وی تصریح کرد: استان ایلام بخصوص مردم شهر مهران این افتخار را پیدا کرده‌اند که بتوانند خادم زوار اباعبدالله الحسین (ع) باشند و این یک توفیق آسمانی است که نصیب مردمان این خطه شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراسم اربعین را حرکتی پرقدرت و بسیار باارزش عنوان کرد و تصریح کرد: راهپیمایی اربعین حسینی نقطه همدلی مسلمانان و محبان امام حسین (ع) است که نمونه آن دیدار جمعی از موکب داران عراقی با رهبر معظم انقلاب بود که مبین همدلی وقدرت مسلمانان است.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: ما باید تمام تلاش و ظرفیت خود را به‌کار گیریم تا اربعین امام حسین(ع) هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

وی ادامه داد: از دشمنان خود غافل نیستم، مسوولین باید در تمام روزهای اربعین اشراف کامل بر این مراسم باشکوه داشته باشند.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: باید به بهترین وجه ممکن از زوار پذیرایی کنیم چرا که این مردم را امام حسین(ع) به اربعین دعوت کرده است؛ مردم ایلام همیشه باآغوش گرم پذیرای زائران اربعین امام حسین(ع) بوده‌اند.

گفتنی است؛ سردار سلامی پس از این جلسه در بازدید از پایانه مرزی مهران، این مرز را مطلوب دانست و گفت: انتظاری که ما از وضعیت مرز مهران داشتیم نسبت به سال گذشته بهبود یافته است.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات