۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۶۲۱۸۹۰
معاون آموزش جامعه المصطفی:

اندیشه سکولار منشا انحطاط و انحراف است

اندیشه سکولار منشا انحطاط و انحراف است
حجت الاسلام جزایری بر ضرورت اتکای علوم انسانی بر قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع) تاکید کرد و گفت: علوم انسانی مبتنی بر مبانی غربی و اندیشه سکولار منشا انحطاط و انحراف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام جزایری معاون آموزش جامعه المصطفی العالمیه در مراسم آغاز سال جدید تحصیلی جامعه المصطفی که امروز در مجتمع آموزشی امام خمینی(ره) برگزار شد با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام سجاد(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جامعه المصطفی نهاد مولد انقلاب و منشا خدمات و نشر معارف اسلامی است.

معاون آموزش جامعه المصطفی با بیان اینکه تعداد رشته های آموزشی جامعه المصطفی در سال جدید تحصیلی از 120 به 400 رسیده است، عنوان کرد: نظام آموزشی جدید، متناسب با اقتضائات جدید جامعه هدف طراحی شده است.

وی بر ضرورت اتکا علوم انسانی بر قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع) تاکید کرد و گفت: علوم انسانی مبتنی بر مبانی غربی و اندیشه سکولار منشا انحطاط و انحراف است.

حجت الاسلام جزایری برنامه آموزشی جامعه المصطفی را پویا، بروز و مبتنی بر سنت های اصیل حوزوی دانست و ابراز کرد: مباحثه، پرهیز از مدرک گرایی و تلاش جدی در زمینه تربیت که سنت های اصیل حوزوی در برنامه جامعه المصطفی گنجانده شده است.

معاون آموزش جامعه المصطفی با ابراز امیدواری نسبت به تربیت متخصصان متناسب با نیاز جهان اسلام، اظهار داشت: هر یک از طلاب خارجی جامعه المصطفی با بازگشت به کشورهای شان می توانند مانند خورشید درخشان سبب هدایت مردم شوند./1350/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
ارسال نظرات