۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۲۱۸۹۲
رییس پژوهشکده علوم سیاسی المصطفی:

نامه دوم رهبری به جوانان اروپایی بخش برون مرزی بیانیه گام دوم است

نامه دوم رهبری به جوانان اروپایی بخش برون مرزی بیانیه گام دوم است
حجت الاسلام سخاوتی نامه دوم رهبری به جوانان اروپایی را بخش برون مرزی بیانیه گام دوم دانست و گفت: دشمنان درصدد هستند تا با اسلام هراسی اسلام در انفعال قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سخاوتی رییس پژوهشکده علوم سیاسی پژوهشگاه المصطفی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید جامعه المصطفی که امروز در مجتمع آموزشی امام خمینی(ره) برگزار شد با بیان اینکه در اوج شرارت و اسلام هراسی غرب، رهبر انقلاب دو نامه برای جوانان اروپایی ارسال کردند، گفت: رهبر انقلاب در این نامه ها بر دو بحث پرخاشگری و بی بند و باری در جوامع خبری تاکید کرده اند.

حجت الاسلام سخاوتی با اشاره به اینکه فعالیت های خوبی از سوی معاونت آموزش جامعه المصطفی در زمینه نامه دوم رهبر انقلاب به جوانان اروپایی صورت گرفته است، عنوان کرد: کارگروه هایی در خصوص ابعاد ایجابی و سلبی این نامه تشکیل شده است.

وی ضریب دادن به مشترکات میان تمدن غرب و اسلام را از ویژگی های نامه دوم رهبر انقلاب خواند و افزود: به چالش کشیدن تمدن غرب، پرداختن به تروریسم نهادینه شده در غرب و تقابل امنیت و ناامنی در غرب از ابعاد سلبی مطرح شده در این نامه است.

حجت الاسلام سخاوتی افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب صرفا انسانی نیست که تاریخ مصرف داشته باشد بلکه حرکتی خدادی است که باید تا مراحل جامعه سازی و تمدن سازی به پیش رود.

وی از نامه دوم رهبر انقلاب به جوانان اروپایی به عنوان بخش برون مرزی بیانییه گام دوم یاد کرد و اظهار داشت: دشمنان درصدد بودند تا با اسلام هراسی، اسلام در انفعال قرار دهند اما با نامه دوم رهبر انقلاب به جوانان اروپایی خودشان در انفعال قرار گرفتند./1350/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
ارسال نظرات