۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۲۱۹۴۲
خطیب نماز جمعه ساری:

مسؤولان به وعده‌های توخالی و دروغین اروپایی‌ها دل نبندند

مسؤولان به وعده‌های توخالی و دروغین اروپایی‌ها دل نبندند
حجت الاسلام قاسمی با بیان این که اروپایی‌ها در این سال‌های اخیر همواره وعده دادند و به آن عمل نکردند،گفت: دولت نباید به وعده‌های توخالی و دروغین اروپایی‌ها دل ببندد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، خطیب نماز جمعه مرکز استان امروز در خطبه‌های نماز جمعه ساری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این ایام را یادآور دلاورمردی‌ها و رشادت‌های فرزندان ایران اسلامی در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: ایستادگی و مقاومت ملت ایران موجب شکست دشمنان در هشت سال دفاع مقدس شد.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران علیرغم همه محدودیت‌ها در جنگ تحمیلی با اقتدار در برابر رژیم بعث عراق ایستادند و از کشور دفاع کردند، افزود: وحدت و همبستگی آحاد ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس موجب پیروزی کشورمان در برابر دشمنان شد.
 
حجت الاسلام قاسمی با اشاره به حمایت قدرت‌های جهان از رژیم صدام در جنگ با ملت ایران، گفت: جمهوری اسلامی ایران با دست خالی و تنها با تکیه بر نیروی ایمان جوانان خود در برابر تجاوز آشکار دشمنان ایستاد و مقاومت کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا و کشور‌های غربی به طور مستقیم از رژیم صدام حمایت کردند و تسلیحات در اختیار آن‌ها قرار دادند، افزود: علیرغم حمایت دنیا از رژیم جنایت کار صدام، این ملت بزرگ ایران اسلامی بود که در آن جنگ نابرابر پیروز شد و اجازه نداد حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن بیافتد.
 
خطیب نماز جمعه ساری با اشاره به این که کشور‌های اروپایی که امروز از دموکراسی و حقوق بشر حرف می‌زنند از رژیم جنایت کار صدام در هشت سال دفاع مقدس به طور علنی حمایت کردند، بیان داشت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند نباید به اروپایی‌ها نیز اعتماد کرد.
 
حجت الاسلام قاسمی در ادامه سخنان خود، ایستادگی و مقاومت را رمز پیروزی ملت ایران در چهار دهه اخیر دانست و خاطرنشان کرد: امروز نیز تنها راه کشور برای برون رفت از مشکلات تکیه بر توان داخلی و دل نبستن به وعده‌های توخالی اروپایی‌ها است.
 
استاد حوزه علمیه مازندرن با بیان این که اروپایی‌ها در این سال‌های اخیر همواره وعده دادند و به آن عمل نکردند، بیان داشت: دولت نباید بیش از این به وعده‌های توخالی و دروغین اروپایی‌ها دل ببندد بلکه باید توان خود در مسیر داخلی به کار گیرد.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند اروپایی‌ها تنها وعده می‌دهند و به آن عمل نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: باید به کلی از این کشور‌ها قطع امید کرد و نباید وقت کشور را بیش از این صرف مذاکره با این چند کشور اروپایی کرد./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات