۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۲۱۹۴۹
امام جمعه موقت شهرکرد:

مذاکره امان نامه آمریکا برای ملت ایران است

مذاکره امان نامه آمریکا برای ملت ایران است
حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه زندگی در کنار آمریکا یعنی پذیرفتن ذلت و این امر از ساحت ملت ایران بسیار دور است، گفت: مذاکره امان نامه آمریکا برای ملت ایران است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، امام جمعه موقت شهرکرد، در خطبه‌های نماز جمعه این شهر که به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، با گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس یک حرکت عظیم با برکات بسیار بود که هیچ گاه به فراموشی سپرده نمی‌شود بلکه برای همیشه در تاریخ زنده و پویا است.

وی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس در همه امور جاری و ساری باشد، خاطرنشان کرد: باید برای پیشبرد امور امروز کشور به همان فرهنگ دوران دفاع مقدس برگردیم و از آن دوران برای ادامه مسیر انقلاب درس بگیریم و این از ضرورت‌ها است.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه حرکت دفاع مقدس اجرای نظریه ولایت فقیه بود، گفت: در دوران دفاع مقدس مردم به ویژه جوانان حسینی با سرمشق قرار دادن فرمان نایب امام زمان (عج)، جان بر کف نهادند و به میدان آمدند و الحق حماسه آفرینی کردند.

وی با تأکید بر اینکه عزت امروز کشور مرهون ایستادگی و مقاومت در دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: در دفاع مقدس شاهد جهاد اصغر یعنی حضور در میدان جنگ و مبارزه با دشمن در کنار جهاد اکبر یعنی خودسازی و مقاومت و ترس نداشتن از تهدید‌های دشمن بودیم.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در بالاترین جایگاه اقتدار و عزت قرار دارد، افزود: تبلور این عزت را می‌توانیم در سخنرانی شایسته رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل مشاهده کنیم که با نام و یاد سرور آزادگان جهان، امام حسین (ع) آغاز شد و به شهدای مسلمان در جای جای جهان از جمله فلسطین، یمن، افغانستان، سوریه و ... اشاره شد.

وی با اشاره به اینکه افول و سقوط آمریکا نزدیک است، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید ملت عاشورایی ایران اسلامی با اقتدا به سرور و سالار شهیدان آمریکا را زیر پا له خواهند کرد و این وعده حق تعالی است که ان شاءالله به زودی محقق می‌شود.

حجت الاسلام احمدی در ادامه خطاب به مسؤولان و در خصوص مذاکره با آمریکا، گفت: مسؤولان باید مقاوم بایستند و مردم نیز هوشیار باشند چرا که رهبری فرمودند اگر کنار بیاییم و مذاکره انجام شود وضع ما بهتر نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه زندگی در کنار آمریکا یعنی پذیرفتن ذلت و این امر از ساحت ملت ایران بسیار دور است، گفت: مذاکره امان نامه آمریکا برای ملت ایران است که نباید به آن اهمیت داد چراکه سرانجامش تسلیم شدن است.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به دیدگاه رهبری در خصوص اروپا نیز، بیان کرد: اروپا نیز به تعبیر رهبری دشمن ماست و به تعهداتش پایبند نیست بلکه دور مسؤولان ما را احاطه کرده تا آنان را به مذاکره با آمریکا متقاعد کند.

وی با اشاره به اهمیت جوانان در دیدگاه رهبری، تصریح کرد: ایشان معتقدند که باید کار را به جوانان سپرد، دغدغه آنان را مورد توجه قرار داد و در جهت رفع مسائل آنان تلاش کرد چرا که جنگ را هم همین جوانان فرماندهی و راهبری کردند.

حجت الاسلام احمدی، توجه به نیرو‌های وفادار انقلاب را نیز مورد تأکید قرار داد و افزود: باید توجه داشت که در انتخابات زمینه حضور این نیرو‌های مذهبی و انقلابی در نظام فراهم شود چراکه شرط پیروزی نظام در چهل ساله دوم انقلاب همین نیرو‌های جوان انقلابی و مذهبی هستند.

وی نترسیدن از دشمن را راهبرد امروز کشور دانست و اضافه کرد: سپاه ما سپاه اسلام است که به دل دشمن می‌تازد و ترساندن کار دشمن و شیاطین است پس نباید از دشمن ترسید بلکه باید ترس از خدا و تقوای الهی پیشه کرد.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه شجاعت ملت ایران در دیگر ملل نیز سرایت می‌کند، بیان کرد: موج بیداری اسلامی که این اواخر در برخی کشور‌ها از جمله مصر زنده شده است، مصداق همین امر است.

وی خطاب به مسؤولان، خواستار رفع مشکلات مردم شد و ادامه داد: رهبر انقلاب در چند روز اخیر کلید حل مشکلات را رونق تولید ملی و حمایت از تولید و نیز سپردن جنگ اقتصادی به جوانان دانستند.

حجت الاسلام احمدی با تشکر از اقدامات قوه قضاییه در مبارزه با فساد و ثروت اندوزی برخی افراد، گفت: ملت ایران از قوه قضاییه حمایت می‌کند و به بیان رهبر معظم انقلاب، مبارزه با فساد نه تنها بر عهده قوه قضاییه بلکه وظیفه همه مسؤولان است. /۹۴۵۷/پ202/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات