۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۲۱۹۵۲
امام جمعه اهواز:

کشور‌ با نیرو‌های جوان انقلابی پیشرفت می کند

کشور‌ با نیرو‌های جوان انقلابی پیشرفت می کند
امام جمعه اهواز با بیان اینکه ذلت دشمن در زمینه امنیت و نفوذ منطقه‌ای ماحصل حضور جوانان است، گفت: هرجا به جوانان اعتماد و عرصه فعالیت را به آن‌ها سپردیم، موفق عمل کردیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز، در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز، با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد بن بست عنوان داشت: کلید حل مشکلات اقتصادی بنا به گفته رهبرانقلاب، کمک به تولید و رونق بخشی به تولید داخلی است، قطعا با رونق گرفتن تولید شاهد حل مشکلات بسیار از جمله بیکاری، تورم افسار گسیخته، کاهش ارزش پول ملی خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه باید از اروپا و آمریکا برای حل معضلات و مشکلات اقتصادی کشور ناامید شویم، خاطرنشان کرد: با توکل بخدا باید به خط شکن‌های ۴۰ سال گذشته در همه عرصه‌ها که همانا جوانان مؤمن انقلابی هستند، دل بست؛ روسای جمهور برای پیشرفت کشور‌ها از نیرو‌های وفادار به انقلاب و جوانان توانمند استفاده شود.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه ذلت و خواری دشمنان در زمینه امنیت و نفوذ منطقه‌ای ماحصل حضور جوانان است، تصریح کرد: هر کجا به جوانان اعتماد و عرصه فعالیت را به آن‌ها سپردیم، موفق عمل کردیم، آمریکا و نظام سلطه جنگ ۴۰ ساله اقتصادی و فرهنگی و ۸ ساله نظامی را علیه نظام اسلامی پیاده سازی کردند، اما اکنون در پی تحمیل اراده شان بر امت اسلامی هستند و به واقع اکنون شاهد جنگ اراده‌ها هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه در شرایط جنگی همه ارکان نظام اسلامی باید آرایش جنگی داشته باشند، اضافه کرد: آمریکا برای بهبود اقتصاد ورشکسته خود و رونق شرکت‌ها و کارخانه هایش، جنگ‌های نظامی متعددی را در سراسر جهان راه می‌اندازد، در آمریکا حدود ۵۰ میلیون نفر زیر خط فقر زندگی می‌کنند، کارتون خواب‌های بسیار دارد و در عین حال بدهکارترین کشور جهان است.

وی با بیان اینکه حفظ ارزش پول آمریکا نتیجه نیرنگ‌ها و تزویر‌ها است، افزود: آمریکا و اروپا منابع زیرزمینی و روزمینی کشور‌های ضعیف را در صد سال اخیر چپاول و نخبگان چنین کشور‌هایی را به سرقت بردند و عملا با استفاده از ظرفیت‌های دیگران بر ما فخرفروشی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه آمریکای در حال افول با روحیه مستکبرانه ما را به مذاکره دعوت می‌کند، ادامه داد: مذاکره به معنای تحمیل اراده آمریکا است، حل معضلات اقتصادی با کشوری که در عمق دره و سراریزی قرار گرفته چگونه حاصل می‌شود؟ پیاده نظام‌های داخلی استکبار، ناامیدی را به جامعه تزریق می‌کنند، اما ملتی که ۴۰ سال مقاومت کرد باز هم مقاومت می‌کند و ذلت را نمی‌پذیرد.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه مسؤولان اجرایی کشور و دستگاه‌های دولتی باید به مقابله با اقدامات آمریکا بپردازند، بیان داشت: قوه قضائیه مطابق قانون اساسی، وظیفه نظارت بر حُسن اجرای امور اداری کشور را عهده دار است، به تعبیر رهبری یکی از مهمترین وطایف آن، صیانت بخشی و صیانت کردن از حقوق عامه است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه اخلالگران نظم اقتصادی پیاده نظام‌ها و نفوذی‌های استکبار هستند، عنوان داشت: دستگاه‌های نظارتی بر قیمت‌ها و اجناس نظارت داشته باشند، تا کی مردم ضعیف بخاطر عدم نظارت دستگاه‌های متولی له شوند؟ دولت باید در زمینه نظارت ورود کند، نباید که تنها از قوه قضائیه هزینه کرد.

وی گفت: یک طرف ثبات قیمت‌ها خود مردم هستند اگر مدیریت کنند، به جوانان انقلابی سراسر کشور عاجزانه این پیام را می‌گویم که اگر خواهان ثبات قیمت‌ها هستیم نخست باید روحیه مطالبه گری را بالا ببریم و در چارچوب قانون پیش ببریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مقصر بخش عمده‌ای از افزایش قیمت‌ها خود مردم هستند، خاطرنشان کرد: اگر گفتمانی در میان مردم ایجاد کنیم که به مدت یک ماه کمتر خورده و به مدیریت غذای مصرفی بپردازند، می‌توانیم در قبال کم کاری بخشی از بدنه دولت که حاضر به مقابله و کنترل مافیای بدبخت کننده کشور نیست، گام برداریم.

امام جمعه اهواز بیان داشت: اگر یک ماه چنین گفتمانی پیاده سازی شود، مافیا مجبور می‌شود قیمت‌ها را کاهش دهد، در این باره جوانان انقلابی سینه چاک کنند.

وی با بیان اینکه از برخورد انقلابی دستگاه قضا با مفسدان اقتصاد به ویژه دانه درشت‌ها حمایت قاطعانه می‌کنیم، اظهار داشت: تعداد معدودی دلال و مفسد اقتصادی تلاش به جوسازی و صحنه سازی علیه آیت الله رئیسی برای بازگرداندن شان از وسط میدان مبارزه دارند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: بنده از کربلای ایران پیغام مردم استان را به رییس قوه قضائیه ابلاغ و می‌گویم که چند تا از دانه درشت‌های مفسد اقتصادی حتی اگر وابسته به آقازاده باشند را اعدام کنید تا مشکلات حل شوند./۹۴۵۶/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 15
حاتم شرفی
ارسال نظرات