۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۲۱۹۵۳
آیت الله شاهچراغی:

فرهنگ مقاومت و باور ما می‌توانیم رمز اقتدار و پیروزی ملت ایران است

فرهنگ مقاومت و باور ما می‌توانیم رمز اقتدار و پیروزی ملت ایران است
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اهمیت قطع امید از دشمن و رشد تقوا و معنویت در جامعه، گفت: فرهنگ مقاومت و باور ما می‌توانیم رمز اقتدار و پیروزی ملت ایران است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور گسترده مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلای بزرگ نماز جمعه برگزار شد، با بیان اینکه دشمنان قسم خورده اسلام و بدخواهان ملت بزرگ ایران می‌خواهند روحیه انقلابی و عشق به فرهنگ عاشورا را از ملت ما بگیرند اظهار داشت: تاریخ و عشق و علاقه مردم ما به فرهنگ عاشورا و آرمان‌های انقلاب ثابت کرده است که آن‌ها باید این آرزو را به گور ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اهمیت نهادینه شدن باور ما می‌توانیم در جامعه اسلامی و فرهنگ مقاومت و ایستادگی خاطرنشان کرد: هرگاه مقاومت در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان را اساس کار خود قرار دادیم پیروزی نصیب ما نشد و امروز نیز اگر می‌خواهیم به توسعه پایدار و حل مشکلات کشور دست پیدا کنیم باید ضمن قطع امید از دشمنان و قول وعهد آنان و توکل به خدا و تقویت تقوا و دینداری در جامعه، با تکیه بر باور ما می‌توانیم بالاخص در بین جوانان به سوی اقتدار روز افزون کشور پیش رویم.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران در پیروزی بر رژیم شاهنشاهی و سرنگونی طاغوت پهلوی و همچنین طی دوران پر افتخار دفاع مقدس به باور ما می‌توانیم جامه عمل پوشاند و در سال‌های اخیر نیز علی رغم همه فشار‌های دشمن با هدایت پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی هر روز به سوی پیشرفت و توسعه گام بر می‌دارند افزود: همگان باید بدانند که مذاکره با دشمنان و بدعهدان مشکلی را از کشور برطرف نمی‌کند، بلکه تنها راه غلبه بر مشکلات گفتمان مقاومت است.

امام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه بسیاری از خسارت‌ها و مشکلات در جامعه ما ناشی از دور شدن از خداوند و دل بستن به مادیات و فراموش شدن معنویات است، تصریح کرد: هیچگاه نباید امیدمان را از دست بدهیم، ملت بزرگ ایران تا به امروز برای انقلاب خود و ارزش‌های اسلامی خون‌های فراوانی داده اند و بی تردید تا آخرین نفس پای آرمان‌های خود و ولایت می‌ایستند تا پرچم این انقلاب را به صاحب اصلیش حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بسپارند. /۹۷۷/پ202/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات