۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۶۲۱۹۵۵
حجت الاسلام جوادی:

همگان باید قدردان امنیت کشور باشند

همگان باید قدردان امنیت کشور باشند
امام جمعه موقت همدان گفت: امنیت امروز ما مرهون تلاش سربازان و نظامیانی است که در سراسر کشور به انجام وظیفه مشغول هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام محمد جوادی امام جمعه موقت همدان در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به توالی تربیتی در مدارس اظهار داشت: معلمان و والدین باید بدانند که حرف ها و آموزه های مخالف یکدیگر به فرزندان ارائه نکنند تا آنها را دچار سردرگمی در زمینه تربیت کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خوراک فکری به مراتب مهمتر از بقیه امور است و باید مورد توجه قرار گیرد و لازم است تا والدین در فواصل کوتاه به مدارس سرکشی کنند.

امام جمعه موقت همدان با بیان این که امنیت امروز ما مرهون تلاش سربازانی و نظامیانی است که در سراسر کشور به انجام وظیفه مشغول هستند، ابراز داشت: در ماجرای شکست حصر آبادان همه جوانانبه فرمان امام خمینی به میدان آمدند و آن حماسه بزرگ را رقم زدند.

وی با اشاره به شهادت امام سجاد و جایگاه آن امام بزرگوار گفت: امام سجاد(ع) در طول 35 سال پس از واقعه کربلا پیام آن روز را منتشر و معارف عاشورا به جهانیان منتقل کرد.

حجت الاسلام جوادی اظهار کرد: در زمانی که یزید را امام جلوه می‌دادند و جای امام  علی(ع) و معاویه عوض شده بود، امام سجاد(ع) اقدامات بزرگی را به نفع اسلام به نتیجه رساند.

وی در پایان با بیان این که همه باید قدر امنیت کشور را بدانیم گفت: امنیت نعمتی است که انسان تا زمانی که آن را از دست نداده قدر آن را نمی داند./979/

هادی شاملو
ارسال نظرات