۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۶۲۱۹۷۲
امام جمعه کرج:

آمریکا وجود حمله به ایران را ندارد؛ هدفش ‌دوشیدن کشورهای مفلوک منطقه است

آمریکا وجود حمله به ایران را ندارد؛ هدفش ‌دوشیدن کشورهای مفلوک منطقه است
امام جمعه کرج گفت: طرح موضوعاتی مانند حمله به ایران برای دوشیدن کشورهای مفلوک منطقه است و آمریکا وجود حمله به ایران را ندارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در ‌نماز جمعه این هفته کرج  با اشاره  تلاش دشمن برای اعمال فشار سیاسی و اقتصادی به ایران اظهار داشت: سه کشور اروپایی با یک روش خبیثانه بر علیه ایران بیانیه دادند.

وی افزود: این سه کشور ایران را مسئول حمله به تاسیستان نفتی عربستان دانستند و بعد هم موضوع مذاکره بر سر برجام و دیگر خواسته‌های نامشروع خود را مطرح کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه این کشورها در مورد توانایی و موشک‌های ایران به خزعبلات گویی روی آوردند؛بیان کرد: تاکیدات رهبری معظم انقلاب باید برای عده‌ای روشن تر شده باشد، ایشان فرمودند که هیچ کشور غربی و اروپایی قابل اعتماد نیست،عزت ایران نتیجه ایثارگری مقاومت و استقامت ملت انقلابی و شجاعت رزمندگان و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه این کشورها بر اثر مقاومت و  ایستادگی ملت ایران به تقاضا افتادند که با رئیس جمهور ایران جلسه داشته باشند،عنوان کرد: همه باید بدانند که این روش و مورد پیش آمده ناشی از دیپلماسی نیست و ناشی از  قدرت گفتمان مقاومت است و دیپلماسی چنین قدرت برای ما نداشته است لذا توجه به داشته‌های داخلی و نیروهای جهادی کار را برای کشور سهل‌تر می‌کند،عزت ایران امروز غرب را به بن بست رسانده است و لذا در آمریکا برای دوشیدن کشورهای مفلوک منطقه سعی می کنند جوری وانمود کنند که به دنبال حمله به ایران است.

‌نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه با وضعیتی که آمریکا دارد با قاطعیت اعلام می‌کنیم که آمریکا وجود و جرات حمله به ایران را ندارد،متذکر شد: شکست آمریکا و به بن بست رسیدن رژیم صهونیستی حاصل انتخابات اسرائیل است، با تلاش گسترده‌ای که آمریکا کرده که هم پیاله خود را نجات دهد موفق نبوده است،آمریکا  و اسرائیل هر دو با هم در گل گیر کرده اند و نتیجه هم روشن است و صدای خرد شدن استخوانهای امپریالیسم  به خوبی شنیده می‌شود و فروپاشی آنها نزدیک است.

امام جمعه کرج با اشاره به اشاره به تاکیدات رهبری معظم انقلاب در مورد به کاری‌گیری نیروهای جوان و انقلابی در نهادهای مختلف، اظهار داشت: اولین فرصت برای این اقدام مجلس است که باید فضای را برای حضور افراد انقلابی و مومن فراهم کرد، باید دولت و مجلس جوان و با انگیزه، پاکدست، انقلابی و حامی مستضعفان و ضد مستکبران شکل بگیرد تا به مردم و نظام خدمت کنند در این مورد مردم باید حواس خود را جمع کنند و راه باید برای حضور جوانان باز شود.

خطیب نمازجمعه کرج با اشاره به دیدار رهبری با خبرگان اظهار  داشت: در این دیدار رهبری در مورد امید به آینده فرمایشاتی داشتند،تاکید رهبری معظم انقلاب این است که برخلاف خواسته دشمن بر مواضع انقلابی تاکید داشت.

امام جمعه کرج با بیان اینکه خواندن وصیت نامه شهدا در مصلی کرج انجام می‌شود که این موضوع نیازمند اهتمام جدی است تا همه از وصایای این شهدا مطلع شوند،گفت: نام شهدا باید زنده نگه داشته شود و ما سر سفره انقلاب نشسته ایم و نباید ناشکری کرد و این از فرمایشات رهبری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به خانوادهای شهدا باید سر بزنید و جویای احوال آنها شوید،عنوان کرد: نسبت به شهدا باید کرنش داشت و به این قشر و خانواده‌های آنها باید احترام و تکریم  کرد، شهدا کشور را بیمه کردند در گام دوم باید نام شهید و شهدا از گام اول پررنگ‌تر شود.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبلیغات مربوط به انتخابات تصریح کرد: عملکردها و شعارها باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد و نباید بدون تحقیق در مورد تبلیغات و شعارها و تحت تاثیر تبلیغات به کسی  رای داد.

خطیب نمازجمعه کرج  با بیان اینکه بنده از هیچ آقا و خانمی در انتخابات تا امروز حمایت نکرده ام و نمی‌کنم،متذکر شد: اگر جایی دیدید و شنیدید که بنده از کسی حمایت کردم و توصیه کردم که در انتخابات شرکت کند بدانید از سوی من نبوده است ،گرفتن عکس دلیل بر حمایت  از کسی نیست، اگر کسی در جایی اعلام کند که که مورد تایید بنده است این موضوع صحت ندارد و کذب است./1350/د101/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات