۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۶۲۱۹۸۵
امام جمعه موقت کاشان:

انهدام آرامکو پیروزی بزرگی برای مردم یمن و انصارالله بود

انهدام آرامکو پیروزی بزرگی برای مردم یمن و انصارالله بود
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: حمله موشکی یمن به تأسیسات نفتی عربستان و انهدام آن پیروزی بزرگی برای انصارالله، مردم یمن و شکست خفت بار آمریکا بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار جمعه شب در تفسیر آیه ۳۱ سوره رعد که در مسجد آیت الله رضوی کاشانی برگزار شد، گفت: خداوند در این آیه نهایت عناد و لجاجت کفار با پیامبر را بیان می‌کند و تصویری از آن روحیه سرسخت و لجباز و عنود کفار را نشان می‌دهد.

وی افزود: همانگونه که در صدر اسلام در مقابل پیامبراکرم (ص) بدترین افراد قرار داشتند در عصر حاضر در ایران نیز در مقابل بهترین شخصیتی همچون امام خمینی (ره) بدترین انسان‌ها همچون صدام قرار می‌گیرد و نمونه‌های آن در تاریخ زیاد هستند.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: کسانی که با دین لجبازی می‌کنند پیوسته یا خود و یا اطرافیان آن‌ها با حوادث سختی روبرو می‌شوند تا هشداری برای آن‌ها باشد.

وی ادامه داد: امروز نیز یمن از یک طرف تأسیسات نفتی عربستان را هدف موشک‌های خود قرار می‌دهد و منهدم می‌کند و از طرف دیگر نیز به امارات هشدار می‌دهد در صورتی که دست از پا خطا کند در معرض شلیک موشک‌های یمن قرار خواهد گرفت.

امام جمعه موقت کاشان دستاورد استقامت در راه خدا را پیروزی همراه با عزت دانست و اظهار داشت: یمن چندین سال است با تمام سختی‌ها و مشکلات در برابر دشمن ایستاده است و مقاومت می‌کند.

وی حمله موشکی یمن به تأسیسات نفتی عربستان و انهدام آن را پیروزی بزرگی برای انصارالله یمن و مردم یمن در برابر آمریکا دانست و گفت: آمریکا برای فرار از این شکست خفت بار از مردم یمن و انصارالله یمن، جمهوری اسلامی ایران را متهم به حمله به آرامکو می‌کند که این نیز نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام اسلامی تبار ابراز کرد: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران براساس وعده خدا در قرآن است که می‌فرماید، «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ» اگر در راه خدا استقامت کنید نتیجه آن پیروزی عزتمندانه است./۱۳۰۷/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات