۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۲۲۰۳۳
مسؤول شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

عزت و عظمت فعلی ایران مرهون راهبرد مقاومت است

عزت و عظمت فعلی ایران مرهون راهبرد مقاومت است
مسؤول شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: عزت و عظمت فعلی ایران اسلامی در سطح دنیا نه از طریق مذاکره و سازش بلکه به واسطه پیگیری راهبرد مقاومت حاصل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست برنامه‌ریزی گرامیداشت سیزدهم آبان، با اشاره به شرایط فعلی ایران اسلامی، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون در اوج عزت قرار داشته و کشورهای غربی به دنبال این هستند تا ایران و متحدان ایران را تحت فشار بگذارند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب عبارت جمهوری عزت را در حالی برای ایران به کار برده که این عزت در نتیجه راهبرد مقاومت حاصل شده است.

مسؤول شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: درواقع عزت و عظمت فعلی ایران اسلامی در سطح دنیا نه از طریق مذاکره و سازش بلکه به واسطه پیگیری راهبرد مقاومت به دست آمده است.

حجت‌الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: اما قلب سخنان مقام معظم رهبری مخالفت با مذاکره با آمریکا بود. این مسئله نیز به دلیل پیامدهای مذاکره مطرح شده است.

وی تصریح کرد: درواقع آمریکایی‌ها پیشنهاد مذاکره و اصل آن را نه وسیله‌ای برای رفع خصومت و کاهش فشار بلکه ابزاری برای اِعمال دشمنی بیشتر و مکمل فشار می‌دانند؛ یعنی آمریکا به دنبال فشار بیشتر و گرفتن امتیاز از ایران خواهد بود.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: تجربه برجام نیز دلیل دیگر مخالفت رهبر معظم انقلاب با مذاکره است، این توافق و نحوه خروج آمریکا از آن به تنهایی برای تغییر پارادایمی نحوه نگاه به مذاکره به آمریکا برای کسانی که به هر نوع گفت‌وگو با این کشور اعتقاد دارند کفایت می‌کند.

وی افزود: آمریکایی‌ها به سختی امتیاز می‌دهند و توافق می‌کنند، اما به راحتی از آن توافق خارج می‌شوند و برجام به خوبی ماهیت پلید شیطان بزرگ را نشان داد.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: علاوه بر این، چنانچه در مقطع فعلی با آمریکا مذاکره انجام شود، این کشور وقیح‌تر خواهد شد و به این نتیجه خواهد رسید که راهبرد فشار حداکثری‌اش به نتیجه رسیده است. در نتیجه هرچه در توان دارد برای گرفتن امتیاز از ایران خرج خواهد کرد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات