۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۲۲۰۵۱
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

۶۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی در کشور افتتاح می‌شود

۶۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی در کشور افتتاح می‌شود
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ۶ هزار و ۲۵۰ پروژه زودبازده و عام المنفعه از طرح بزرگ خدمت رسانی در کشور افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سرهنگ محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: سال گذشته 40 هزار پروژه زودبازده و عام المنفعه در راستای طرح خدمت رسانی بسیج سازندگی و سپاه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: فردا یکشنبه 6 هزار و 250 پروژ زودبازده و عام المنفعه از طرح بزرگ خدمت رسانی در کشور افتتاح می‌شود که امیدواریم تا پایان سال جاری نیز 40 هزار پروژه طرح بزرگ خدمت رسانی به بهره برداری برسد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه گستردگی و پوشش جامعه بزرگی از مناطق محروم از ویژگی‌های این طرح خدمت رسانی است، افزود: سهم خراسان جنوبی نیز از این طرح 750 پروژه زودبازده و عام المنفعه است.

سرهنگ زهرایی تصریح کرد: فردا 526 پروژه زودبازده و عام المنفعه با اعتبار 127 میلیارد و 91 میلیون ریال به نمایندگی از 6 هزار و 250 پروژه سراسر کشور با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خراسان جنوبی به یاد 92 هزار شهید بسیجی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های سفر سردار سلیمانی به خراسان جنوبی ادامه داد: بازدید از نمایشگاه محصولات کارگاه‌های کوچک اقتصاد مقاومتی استان، بازدید از باغات زرشک و زنجیره این محصول و دیدار با منتخبان فرماندهان پایگاه‌ها از برنامه‌های این سفر است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: همچنین عملیات اجرایی ساخت و تعمیر 7 هزار و 500 واحد مسکونی آسیب دیده سیلاب اخیر در سطح کشور آغاز شده که تاکنون 3 هزار و 200 واحد مسکونی به پایان رسیده است.

سرهنگ زهرایی با بیان اینکه تا دهه فجر امسال واحدهای مسکونی تخریبی در کشور احداث می‌شود، اظهار کرد: کنگره 92 هزار شهید بسیجی به مناسبت 40 سالگی بسیج در کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: توانمندسازی در تمام عرصه‌ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد و در جنگ اقتصادی و فرهنگی فعلی نیاز است با فهم و ادبیات مشترک مقاومت عمل کنیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات