۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۲۲۰۶۴

اعلام فراخوان روحانیان برای حضور ایام پایانی صفر در مشهدالرضا

اعلام فراخوان روحانیان برای حضور ایام پایانی صفر در مشهدالرضا
مسؤول کانون تخصصی تبلیغ دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان از اعلام فراخوان روحانیان برای حضور ایام پایانی صفر در مشهدالرضا (ع) خبر داد.
حجت الاسلام محمد پشم فروش، مسؤول کانون تخصصی تبلیغ دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان،  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اعلام فراخوان روحانیان برای حضور ایام پایانی صفر در مشهدالرضا (ع) خبر داد و گفت: این فراخوان برای حضور روحانیت در اماکن عمومی، مجتمع‌های فرهنگی اقامتی و آیین پیاده روی به سمت مشهد صادر شده و روحانیان همزمان با ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از ۴ تا ۷ آبان به مدت ۴ روز در مشهد مقدس حضور خواهند داشت.

مسؤول کانون تخصصی تبلیغ دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان عنوان داشت: روحانیان علاقه‌مند برای نام نویسی، نام و نام خانوادگی، نام حوزه علمیه و شهرستان خود را به شماره ۰۹۰۳۶۱۱۴۴۴۳ در پیام رسان ایتا ارسال کنند تا فرم ثبت نام نهایی برایشان اعلام شود.

حجت الاسلام پشم فروش با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا سه شنبه ۹ مهرماه است، ادامه داد: ظرفیت اعزام ۷۰ نفر مختص روحانیان خوزستان است و در این باره آیدی https://eitaa.com/Tabligkh برای روحانیت معین شده است.

وی با بیان اینکه هزینه ایاب و ذهاب با مبلغ است، عنوان داشت: اسکان و پذیرایی به صورت سالن گروهی بوده و پذیرایی در مشهد مقدس با کانون خادمیاری تبلیغ استان قدس است.

مسؤول کانون تخصصی تبلیغ دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان اضافه کرد: طلاب خواهر در صورتی که همسرشان روحانی و در طرح تبلیغ شرکت می‌کنند، امکان حضور و ثبت نام دارند.

حجت الاسلام پشم فروش پیرامون شرایط نام نویسی بیان داشت: حداقل پایه ۶ برای برادران و سطح دو برای خواهران به همراه تسلط به مهارت‌های تبلیغی عمومی و تخصصی از جمله شروط خواسته شده است.

وی در پایان گفت: تلاش بر آن است تا امکان خدمت در کشیک نیم روزی حرم رضوی فراهم شود که در این باره هماهنگی‌هایی صورت می‌گیرد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات