۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۶۲۲۱۰۳
امام جمعه پلدختر:

یاد شهدا باید بر تارک جامعه بدرخشد

یاد شهدا باید بر تارک جامعه بدرخشد
امام جمعه پلدختر بر ضرورت اهمیت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبیین ارزش ها بین نسسل امروز تأکید کرد و گفت: یاد باید شهدا بر تارک جامعه بدرخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی، بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای جهادگر این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: باید یاد شهدا بر تارک جامعه بدرخشد.

وی بر ضرورت برگزاری یادواره شهدا تأکید کرد و افزود: برگزاری این یادواره ها فرصتی ارزشمند برای نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه بین نسل امروز است.

امام جمعه پلدختر با اشاره به توطئه های دشمنان در جامعه امروز که در پی کمرنگ جلوه دادن ارزش ها بین نسل جوان و به فراموشی سپرده شدن دوران دفاع مقدس هستند، بیان کرد: با تبیین ارزش ها، بصیرت بخشی و آگاه ساختن نسل جوان باید جلوی توطئه های دشمن گرفته شود.

وی در ادامه رمز پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس را ایستادگی و مقاومت خواند و یادآور شد: رزمندگان ما با دست خالی در سایه ایمان قوی و روحیه جهادی در برابر دشمن به پیروزی رسیدند و امروز برای ما درس است.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: رفع مشکلات جامعه امروز نیازمند تقویت روحیه مقاومت و جهادی است، مسؤولان باید به قشر جوان میدان بدهند و امور را به جوانان بسپارند.

وی در ادامه به جمعیت شهدای جهاد اشاره و عنوان کرد: خانواده جهاد دارای ظرفیتی قوی، فوق العاده بوده که باید از این ظرفیت استفاده شود.

امام جمعه پلدختر این شهرستان را قطب انجیر خواند و گفت: ظرفیتی عظیم در این زمینه در پلدختر وجود دارد و لازم است که مسؤولان  بحث صنایع تبدیلی را برای انجیر راه‌اندازی کنند.

حجت الاسلام موسوی بر ضرورت رسیدگی به خسارات ناشی از سیل برای کشاورزان تأکید کرد و گفت: در حوزه کشاورزی بحث تولید و معیشت خانواده و جامعه مورد توجه بوده و در این راستا مسؤولان نباید بی تفاوت باشند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات