۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۲۲۱۰۵

ستارگان حرم ۳۳ جلدی شد

ستارگان حرم ۳۳ جلدی شد
سی و سومین جلد از دوره دانشنامه «ستارگان حرم» به‌همت محققان و مدیران فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) آماده انتشار شد.
به گزارش خبرگزاری رسا، «ستارگان حرم» در سیری تعریف شده و در قالبی متقن و فشرده و با ادبیاتی ساده و روان، به بررسی زندگینامه محدثان، مورخان، فقیهان، مفسران، مبلّغان و الگو‌های ایمان و پارسایی و جهاد پرداخته است و سی و سومین جلد ستارگان به‌زودی وارد بازار نشر می‌شود.

 هدف از نگارش ستارگان حرم، معرفی الگو‌ها و ارائه سیمای درخشان عالمان دین از یک‌سو و کارنامه حوزه‌های علمیه شیعه از سوی دیگر است.

ستارگان حرم از آثاری است که در روزگار غیبت خورشید امامت می‌خواهد حلقه وصلی برای امت باشد و فرزندان اسلام و قرآن را با تربیت یافتگان مکتب آنان آشنا کند.

 مسؤولان و محققان هسته علمی ستارگان حرم در حالی از انتشار سی و سومین جلد از این مجموعه خبر می‌دهند که دو جلد دیگر در حال بازآرایی و سیر بررسی، ویرایش و تدوین نهایی است.

 یادآوری می‌شود، سی و سومین جلد ستارگان حرم به بررسی شهید محمدحسن ابراهیمی، احمد احمدی، ابراهیم امامزاده‌زیدی، سیدعلی‌اکبر پیشوایی یزدی، سیدابوالفضل تولیت، سیدمحمدباقر حسینی، سیدطیب جزایری، هادی حسام واعظ رشتی، سیداسماعیل حسینی مرعشی، سیدکمال‌الدین موسوی شیرازی، احمد صابری همدانی، سیدمحمدمهدی طباطبایی، شهیدمسلم قلی‌پور گیلانی، سیدمحمد کوثری زاده، سیدطالب مروج و محمدمهدی مهندسی پرداخته است. /۹۹۸/د ۱۰۱/ش
میثم صدیقیان
ارسال نظرات