۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۲۲۱۸۹
ناصرپور:

انقلاب اسلامی اسوه استکبار ستیزی است

انقلاب اسلامی اسوه استکبار ستیزی است
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان انقلاب را برگرفته از حماسه عاشورا خواند و گفت: انقلاب اسلامی اسوه استکبار ستیزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الله ناصرپور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، ظهر امروز درهمایش پیشکسوتان دفاع مقدس لرستان انقلاب اسلامی برگرفته از حماسه عاشورا است.

وی با اشاره به صدور انقلاب افزود: ملت های مظلوم و آزادی خواه جهان امروز از انقلاب اسلامی الگو گرفته اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران، منشأ خیزش‌ها و نهضت‌های انقلابی انسان‌های آزادی ‌خواه جهان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز انقلاب بزرگترین و عمیق ترین تحول ارزشی و فکری را در عصر حاضر به وجود آورده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی اسوه استکبار ستیزی است.

ناصرپور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و نقش آفرینی آنان در حفظ انقلاب خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش امروز مرهون و مدیون خون شهدا و از دستاوردهای دفاع مقدس است و همه ما مسؤولیت سنگینی در برابر خون شهدا داریم.

وی پیام دفاع مقدس را مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان خواند و اظهار داشت: روحیه جهاد، مقاومت و ایثار امروز رمز موفقیت در برابر دسیسه های دشمن و رفع مشکلات است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل امروز تأکید و بیان کرد: این مهم رمز شکست توطئه های دشمن و بصیرت بخشی بین نسل جوان است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات