۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۲۲۲۰۹
با اعلام عضو هیأت رییسه مجلس؛

دو سؤال نمایندگان از وزرای نیرو و تعاون اعلام وصول شد

دو سؤال نمایندگان از وزرای نیرو و تعاون اعلام وصول شد
عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی ۲ سوال ملی نمایندگان از وزرای نیرو و تعاون را اعلام وصول کرد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، علی اصغر یوسف نژاد عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز یکشنبه هفتم مهرماه سال ۹۸ مجلس شورای اسلامی موارد واصله به هیأت رییسه پارلمان را به شرح زیر قرائت کرد:

- سوال ملی محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو از وزیر نیرو در خصوص پرداخت‌های نجومی در زیرمجموعه‌های آن وزارتخانه.

- سوال ملی محسن کوهکن ریزی نماینده لنجان از وزیر تعاون در خصوص علت فعالیت شرکت سهامی ذوب آهن با ۵۵ درصد ظرفیت و علت موجودی نزدیک به صفر مواد اولیه ذوب آهن اصفهان.

- محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز و بافق از طرح ۲ سوال خود از وزیر فرهنگ در خصوص عدم تدوین آیین‌نامه اجرایی نحوه پشتیبانی از مراکز تحقیقاتی و آموزشی حوزوی و سیاست آن وزارتخانه در خصوص ارتقای فرهنگی و برنامه تجمع فرهنگی در پاسارگاد انصراف داد.

- هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغملک از طرح سوال خود از وزیر نیرو در خصوص عدم کارایی و پاسخگویی آن وزارتخانه انصراف داد.

- داریوش اسماعیلی نماینده سروستان، کوار و خرامه از سوال خود از وزیر دادگستری در خصوص علت عدم برخورد سازمان تعزیرات با گرانی‌های غیرعادی اعلام انصراف کرد. /۸۵۶/
ارسال نظرات