۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۲۲۲۲۴
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران:

حل مشکلات آب و احیای قنوات در دستور کار قرارگاه محرومیت زدایی سپاه است

حل مشکلات آب و احیای قنوات در دستور کار قرارگاه محرومیت زدایی سپاه است
سردار حزنی گفت: پروژه‌های محرومیت زدایی سپاه تا سال آینده در زمینه‌های آب، اشتغال، مسکن محرومان، کشاورزی و احیای قنوات خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار ضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران ظهر امروز در آیین افتتاحیه همزمان 6 هزار و 250 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی کشور در بیرجند اظهار داشت: در خراسان جنوبی هر کاری برای محرومیت زدایی انجام شود باز هم کم است و باید تلاش‌های بیشتری در این زمینه شود.

وی گفت: تاکنون نیز قرارگاه محرومیت زدایی اقدامات خوبی در مناطق محروم و کم برخوردار انجام داده و به دنبال توسعه این مناطق است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران افزود: احیای قنوات، پرداختن به مسأله آب، مسکن محرومان، مسجد، اشتغال و جهیزیه از جمله طرح‌هایی بوده که در مناطق محروم صورت گرفته است.

سردار حزنی تصریح کرد: یکی از تاکیدات فرمانده کل سپاه این است که تمام رده‌های سپاه برای کمک به محرومان اقدام کنند و این رده‌های سپاه باید تا پایان سال گزارش دهند در زمینه محرومیت زدایی چه اقداماتی انجام داده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز به خراسان جنوبی مبلغ 490 میلیون تومان اعتبار در جهت طرح کرامت بدهکار هستیم و پروژه‌های محرومیت زدایی سپاه تا سال آینده در زمینه‌های آب، اشتغال، مسکن محرومان، کشاورزی و احیای قنوات خواهد بود.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: باید اقدامات زیادی برای بحث محرومیت زدایی در خراسان جنوبی انجام شود و باید بحث اشتغال و کار مردم و توجه به شرایط کنونی اقتصاد در کشور به طور جدی دنبال کرد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات