۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۶۲۲۲۳۱
لیبرال‌ها در کمین؛

شهیدزدایی از ملت شهیدپرور

شهیدزدایی از ملت شهیدپرور
میزان دغدغه مردم و پایبندی آن‌ها بر ارزش ها، سال‌هاست که از سوی اتاق فکر اصلاح طلبان آزموده می‌شود که آیا قابلیت دست اندازی به مقدسات و شکست هنجار‌ها وجود دارد یا نه؟

باشگاه نویسندگان حوزوی خبرگزاری رسا، هادی حمیدی

نفوذ با همه ابعاد فرهنگی و سیاسی و اقتصادیش این بار روی نقطه‌ای دست گذاشته تا ایمان و اعتقاد مردم کشور ما را محک بزند؛ پروژه جدید کلید خورد این بار، شهید زدایی و حذف نام شهدا از خیابان‌ها و معابر پایتخت کشور، تا برخی دیگر از شهر‌های شهید پرور ایران اسلامی، آن هم با تقارن هفته دفاع مقدس؟!

۱. با توجه به سابقه تاریک اصلاح طلبان و تفکرات لیبرالی اکثریت این جماعت پرمدعا در حمله به مقدسات و کارشکنی علیه نظام اسلامی از جمله تظاهرات علیه خداوند متعال، استیضاح کابینه امام حسین علیه السلام، حواله امام راحل به موزه تاریخ و جسارت علنی نوشاندن جام زهر به رهبر انقلاب، جاسوسی هسته‌ای برای استکبار و تحمیل جنگ احزابی مانند فتنه ۸۸ آرام آرام این ذخیر‌های استراتژیک صهیونیست‌ها به اذعان شیمون پرز، به نفوذ فرهنگی عریان اقدام نمودند.

بعد از حذف کلیدواژه‌های ایثار مقاومت از کتب درسی و ماجرای دختر قرمز و آبی و ده‌ها نمونه دیگر، این بار به ایستگاه شهید زدایی می‌رسیم تا خباثت باطنی دیگری از این جماعت غربزده و بی جیره و مواجب را شاهد باشیم.

۲. روش سنجش میزان دغدغه مردم و پایبندی آن‌ها بر ارزش‌ها، سال‌هاست که از سوی اتاق فکر اصلاح طلبان با هدایت امثال سعید حجاریان آزموده می‌شود که آیا قابلیت گسترده نمودن دست اندازی به مقدسات و شکست هنجار‌ها وجود دارد یا نه؟ به همین منظور کم کم و در سطح محدود به سراغ اجرای پروزه مانند حذف نام شهدا می‌روند تا ببینند میزان حساسیت مردم تا چه حد است؟ اگر آن برخورد مناسب را از سوی مردم برداشت نکنند، بی شک سطح اقدامات گسترده‌تر خواهد شد.

۳. پاسخ شهردار و مدیران شهرداری تهران به این مسأله بسیار مضحک بوده و هست. سخنگوی شورای شهر تهران گفته است که این احتمال وجود دارد که لایه‌های اجرایی شهرداری و نه لایه‌های سطح مدیریتی میانی و ارشد! بعضا با استدلال‌هایی سرخود؟! قصور کرده باشند و این مسئله ممکن است مربوط به ۵ سال پیش یا ۵ ماه قبل باشد... یاللعجب؟! باید از آقای سالاری پرسید اگر نگاه جناحی به مسئله شهدا نبوده، چگونه در طول سال‌های گذشته مردم شهیدپرور شهر تهران شاهد چنین اتفاقاتی نبودند و از این دست اشتباهات به گفته شما و دوستانتان پیش پا افتاده؟! در شهر رخ نمی‌داد؟! چرا در سال‌های قبل سخنی از حذف نام شهدا نبوده است و تنها در همین دو سالی که از عمر مدیریت شهری مشعشع و جدید شما می‌گذرد شاهد چنین اتفاقی هستیم. مسئولان شهرداری در ابتدای طرح این موضوع مدعی شدند تابلو‌ها ۵ سال قبل عوض شده است! و بعد از آن دست به دامن اختصارنویسی شدند و گفتند هدف این اقدام این بود تا رانندگان تابلو را راحت‌تر بخوانند! در نهایت گفتند که پیمانکار عزل می‌شود و امروز صحبت از ۵ ماه قبل است نه ۵ سال!  در حالی که به زعم این حضرات، نام مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، محمدرضا شجریان و جمشید مشایخی بر تارک بزرگراه‌ها و خیابان ها... نیاز به اختصارنویسی ندارد.

مزین کردن کوچه و خیابان به نام شهیدان سرافراز اسلام و ایران، کوچک‌ترین کاری است که برای پاسداشت خون شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها می‌توان انجام داد چرا که"زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، کمتر از شهادت نیست. "

علما و فضلای حوزه‌های علمیه، پاسداران و مرزداران عقیده و ایمان این مردم هستند و باید با دقت هرچه تمام‌تر اختلاس فرهنگی نفوذی‌ها و بردگان تزویر را بشناسند و رصد کنند، واکنش‌های به موقع حوزه‌های علمیه در برابر اختلاس‌های اقتصادی و فرهنگی از نصیحت دلسوزانه تا اقدامات آتش به اختیار فرهنگی برای عموم مردم به ویژه خانواده معظم شهدا بسیار دلگرم کننده خواهد بود وجز این هم انتظار نیست.../918/ی702/س

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رولف دوبلی
Iran, Islamic Republic of
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
کسانی که بی‌ پروا و شجاع بودند

پیش از آنکه بتوانند ژن خود را به نسل بعدی منتقل کنند

کشته شدند؛

باقی افراد یعنی ترسوها

و ملاحظه‌ کارها زنده ماندند

ما نوادگان آنهاییم
0
0