۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۶۲۲۲۶۸
آیت الله حسینی در گفت وگو با رسا:

آینده انقلاب با اقدامات قاطع دستگاه قضا در برخورد با فساد روشن تر خواهد بود

آینده انقلاب با اقدامات قاطع دستگاه قضا در برخورد با فساد روشن تر خواهد بود
نماینده خبرگان با بیان اینکه برخورد قاطعانه و بدون تعارف با مسؤولان فاسد از اقتضائات گام دوم انقلاب است، گفت: اقدامات قوه قضاییه مردم را دلگرم و امیدوار کرد.

آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده ولی فقیه در عراق در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اقدامات قاطعانه و انقلابی آیت الله رئیسی در برخورد با فساد گفت: ایشان از روزی که به سمت ریاست قوه قضاییه منصوب شدند، وارد میدان عمل شده و از صمیم قلب یک تیم مبارزه با فساد تشکیل داده و دست به اقدام در مبارزه با فساد زدند.

وی به واکنش ها و بازتاب های برخوردهای اخیر قوه قضاییه با فساد در فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: مردم با مشاهده حرکت های قاطعانه و وسیع قوه قضاییه در زمینه مبارزه با فساد دلگرم و امیدوار شدند.

آیت الله حسینی ابعاد مختلف برخورد قوه قضاییه با فساد در کشور را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: قوه قضاییه ابتدا بحث مبارزه با فساد را از درون خودش آغاز کرده و برخی از قضات، وکلا و کارمندان متخلف را مورد بازخواست و محاکمه قرار داد و همین موضوع سبب دلگرمی مردم شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دلگرمی و امیدواری مردم نسبت به امر مبارزه با فسادی که در حال حاضر در جامعه شکل گرفته، از این جهت است که آیت الله رئیسی مسأله مبارزه با فساد را ابتدا از دستگاه قضا شروع کردند.

وی با تأکید بر اینکه حرکت های اخیر قوه قضاییه در زمینه برخورد با فساد موجب شادمانی مردم شده است، بیان کرد: امروز مردم برخورد با فساد را در عمل مشاهده می کنند و همین موضوع سبب می شود تا نسبت به آن ابراز خرسندی و خوشحالی داشته باشند.

آیت الله حسینی اضافه کرد: به عنوان مثال دادستان تهران و معاونش هر هفته در میدان ارگ ملاقات مردمی دارند و پای درد دل مردم می نشینند و به بررسی و رفع مشکلات آنها می پردازند؛ این حرکت به نوبه خود سبب دلگرمی مردم می شود.

نماینده ولی فقیه در عراق ابراز کرد: امروز فساد در برخی نهادها و دستگاه ها رخنه کرده و با ورود آیت الله رئیسی به دستگاه قضا و عزم جدی که در مبارزه با فساد دارند، بروز پیدا می کند که این موضوع به نفع مردم و آینده نظام است؛ برخی کارها تاکنون مخفی مانده و طبیعی است که هنگامی که می خواهند آن را پاک سازی کرده و خانه تکانی کنند یک سری ناراحتی هایی به وجود آید و مردم نباید نگران باشند.

وی با اشاره به اینکه برخورد قاطعانه و بدون تعارف با مسؤولان فاسد را از اقتضائات گام دوم انقلاب است، اظهار کرد: اگر قوه قضاییه به حرکت قاطعانه خود در برخورد با فساد ادامه دهد آینده انقلاب اسلامی بسیار درخشان خواهد بود.

آیت الله حسینی یادآور شد: هر انقلابی که رخ می دهد پس از گذشت چند سال نیاز به بازنگری دارد، زیرا یک سری وصله ها در هر جریانی که رخ می دهد پیوند می خورد، از این رو باید دوباره در آن جریان بازنگری داشت و آن را از وجود وصله های ناجور خالص و پاک کرد./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
اگر مردم اقدامات مثبت در برخورد با فساد ببیند قطعا بیشتر به نظام و انقلاب دلبسته خواهند شد
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
درود بر سید عزیز ایران که مایه عزت،شرف و آبروی خون شهدا،انقلاب،نظام و مردم هستید،خداوند پشت و پناهتان.

تا زمانی که مشکلات ساختاری داخل کشور حل نشود، و اصلاحات ساختاری در اقتصاد،نظام پولی و بانکی کشور صورت نگیرد، دست آقایون و آقازاده های دزد و رانتخوارشان از اقتصاد کشور کوتاه نشود، و تمامی مسئولین فاسدی که در طول این ۴۰ سال در هر رده ای که از موقعیتشان سواستفاده کرده و فساد نموده اند و به قول معروف جیب انقلاب ، نظام و شهدای مردم مظلوم رو زده و حالا کلاس سکولار و لیبرال شدنشان را به رخ مردم می کشند و بخاطر منافعشان و پاسپورت خارجی و اقامت خارج از کشور خود و فرزندانشان دم از اعتدال گرایی و اصلاح طلبی می زنن و به افراد فرودست برچسب تندروی و افراط گرایی,پوپولیستی زده و بقول معروف اصولگرای اعتدالی یا اصولگرای اصلاح طلب شده اند!!!.فرزندانشان رو به خارج از کشور فرستاده و برای خودشان در خارج خانه و کار و کاسبی راه انداخته اند محاکمه نشوند،مذاکره با ترامپ یا غیر ترامپ برای این مردم مظلوم و شهیدپرور بی فایده که هیچ ،پر ضرر هم هست.
0
0