۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۶۲۲۲۷۷
رضایی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

حضور مردم درراهپیمایی ۱۳ آبان تعیین کننده است | مسؤول امنیت خلیج فارس هستیم

حضور مردم درراهپیمایی ۱۳ آبان تعیین کننده است | مسؤول امنیت خلیج فارس هستیم
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درجمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان مهم و تعیین کننده خواند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، محسن رضایی صبح امروز هفتم مهرماه در جمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که برای برنامه ریزی کشوری گرامیداشت 13 آبان به تهران آمده بودند، گفت: سیزده آبان سر آغاز انقلاب دوم و رویارویی ما با آمریکا بود. در انقلاب اول، استبداد داخلی سرنگون شد اما حامیان این استبداد در بیرون از مرزها خواب بازگشت به ایران را می دیدند. از طریق ترور و کودتا و جنگ تحمیلی با همکاری برخی همسایگان خواستند بر ما غلبه کنند. اگر ملت ایران امروز از عربستان عصبانی است، به خاطر آن است که ما خیانت آنها را در جنگ تحمیلی و کمک هایشان به صدام را بخشیدیم و روابط دوستانه ای برقرار کردیم اما آنها دوباره از پشت به ما خنجر زدند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تجلی امام امت از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: وقتی می بینیم که حضرت امام می فرمایند: در 13 آبان انقلاب دوم آغاز شده به این معنا است که ملت ایران آماده باشید که آمریکایی ها انقلاب ما را رها نخواهند کرد. امروز هم تحریم های ظالمانه را عیله ما به راه انداخته اند و برخی نهادها را دوبار تحریم کرده اند و این نشان دهنده بغض و کینه ای است که از ما به دل دارند.

رضایی افزود: در سال گذشته دو حادثه مهم روی داده است. در 13 آبان گذشته ترامپ تحریم های حداکثری را علیه ایران تصویب کرد و در 23 بهمن، مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را اعلام کردند. در 13 آبان ترامپ با جمع بندی نظرات گروههای ضد ایران در دستگاه حاگمه ایران به این نتیجه رسیدند که جنگ نظامی فایده ندارد و باید با سختی دادن به مردم ایران، آنها را به اعتراض و شورش وادار کنیم و نظم و امنیت ایران را به چالش بکشیم و بعد نیروهای خودمان را به عنوان مدافعان مردم ایران، وارد کشور کنیم. معیشت مردم را هدف قرار دادند. درآمدهای دولت را هدف قرار دادند.

وی با اشاره به انتشار بیانیه گام دوم انقلاب در سال گذشته توسط مقام معظم رهبری گفت: ولی یک رویداد مهم دیگری درهمان سال یعنی یکروز بعد از 22 بهمن بیانیه گام دوم انقلاب صادر شد که معنی وارد شدن ما به مرحله تازه ای از مقابله با آمریکا است. ما نه تنها به دنبال تثبیت انقلاب هستیم بلکه به ایجاد تمدن بزرگ اسلامی در منطقه هستیم. انقلاب  دوم از انقلاب اول بزرگتر است و از گرفتن لانه جاسوسی شروع شده و حالا فضای جدیدی مقابل ماست.  وبیانیه گام دوم انقلاب دوم را وارد یک مرحله جدیدی کرده است

دبیر مجمع تشخص مصلحت نظام با رد گفتگو و سازش با شیطان بزرگ گفت: معتقدم که اگر دموکرات ها به جای ترامپ بیایند مبارزه ما با آمریکا ادامه خواهد یافت. حتی اگر آمریکایی ها افرادی مثل ترامپ را سر کار بیاورند، دوباره معلوم نیست که به برجام برگردیم. ما شرایطی فراتر از برجام می خواهیم تا خساراتی نظیر آسیب های اقتصادی ناشی از تحریم به سراغ ما نیاید. دیپلماسی ما باید وارد مرحله جدیدی با غرب  بشود و در چارچوب گام دوم انقلاب باید مطرح شود. ما به دنبال این هستیم که کشورهای منطقه یک همکاری جدیدی را برای برقراری امنیت داشته باشند اما باید مستقل شوند. برادری و استقلال دو روی یک سکه در منطقه ی ما است.

استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: آمریکایی ها می خواستند با محاصره ایران، صادرات نفت ایران را به صفر برسانند. واردات ما را قطع کنند. ایران در یک محاصره صد در صدی نگه دارند. که ایران را  خودبه خود یک انفجار داخلی منجر سازند. این حرکت ها را پاسخ دادیم. دوستان ما در منطقه اقداماتی را انجام دادند. مطمئن باشید که دوستان ما در منطقه توانمند شده اند. در ملاقات با رئیس جمهور برخی گفتند که یمنی ها نمی توانستند به ارامکو حمله آقای روحانی گفتند این تحلیل شماست. اسناد شما کجاست؟ آنها برای حفظ آبروی خودشان اتهام را به کشور بزرگ منطقه می زنند تا آبروشان نرود.

رضایی با ارائه تحلیلی از جنگ ظالمانه عربستان علیه مردم مظلوم یمن گفت: آنها یمنی ها را بمباران و محاصره کرده اند و مردم آنجا را تحت فشار قرار داده اند، آیا حق ندارند پاسخ حملات را بدهند؟ این سه تیپ از نیروهای زبده عربستان و صدها اسیر را هم می خواهید بگویید ایرانی ها انجام داده اند. مشکل این است که قدرت شهادت طلبی و قدرت دست خدا را نادیده می گیرید. ظلم بزرگی که به کشورهای آفریقایی انجام می دهند به خودشان بازگشته است.

وی با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: ما مسئول امنیت خلیج فارس هستیم و با ناامنی مقابله می کنیم. مساله اینجا نباید خاتمه پیدا کند و آخرین امید آنها را باید در 13 آبان امسال ناامید کنیم و به قلب استعمارگران تیر آخر را با حضور مردم در صحنه بزنیم. البته دولت ما، کارآفرینان ما در جبهه اقتصادی باید دشمن را ناامید کنند. امروز چه فرصتی بهتر از این که با نفت خودمان تولید ملی ، اقتصاد مردم را به راه بیندازیم و دران صورت  برای تولید، باید  یک میلیون بشکه نفت وارد کنیم. اگر صنعت ما و کشاورزی ما فناورانه و مدرن شود، و اقتصاد مقاومتی اجرایی شود، معیشت مردم متحول می شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور مردم در 13 آبان مهم و تعیین کننده است و این حضور حامیان و  اطرافیان ترامپ را متزلزل می کند. آنها می خواستند با ایجاد محاصره اقتصادی مردم ما علیه حکومت ودولت ونظام  به خیابانها بریزند شعار بدهند همانطور که تا کنون خلاف این ثابت شده است، ۱۳ابان می تواند تیر خلاص به امید وارزوهای انها بزند  درانصورت اطرافیان ووحامیان ترامپ به او خواهند گفت که ما شکست خوردیم. آثار جهانی این راهپیمایی هم فوق العاده خواهد بود. همین که پهپاد آمریکایی که سرنگون شد باعث لغو قرارداد خرید پهپاد های آمریکایی توسط هندوستان شد. آرامکو ماه ها به راه نخواهد افتاد و الان با ذخایر نفت آمریکا و عربستان بازار نفت کنترل شده است. آنها متحیر هستند که چرا سیستم ضد موشک و رادارهایشان فعال نشده و یمنی ها توانسته اند که قلب انرژی عربستان را هدف قرار داده اند. ژنرال های چین و روسیه هم در تحلیل این حمله مانده اند.

رضایی گفت: هر حادثه ای در روابط ایران و امریکا، در سطح جهانی انعکاس وسیع خواهد یافت یکسال بعد از تحریم های ترامپ، مردم ما نشان خواهند داد که پشت سر نظام ایستاده اند. اعتبار ملت و نظام ما در جهان بالا خواهد رفت و اعتبار آمریکا شکسته خواهدشد . آمریکایی ها نماد بی تدبیری و ایرانی ها نماد مقاومت و اقتدار خواهند بود. این حضور روی اقتصاد ما تاثیر خواهد داشت و برخی شرکت ها که مبادلات را کاهش داده اند می فهمند که رفاقت با ملت ایران ماندگار و پر منفعت خواهد بود. برخی شخصیت ها از کشورهای منطقه، بعد از سرنگون شدن پهپاد مواضعشان تغییر کرد.

وی خطاب به اعضای شورای هماهنگی تبیغات اسلامی گفت: همیشه در مراسم های انقلابی باید با شعارها و جذابیت جدیدی وارد شویم. پیشنهاد می کنم که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفتمان تازه ای طرح شود. پارسال روی افول قدرت آمریکا کار کردیم و هیاتی از آمریکا به ایران آمدند و در روز 13 آبان جنایات آمریکا را در دانشگاه تهران، بازگو کردند. امسال هم با شور و نشاط جدیدی به سوی 13 آبان برویم. خوشبختانه راهپیمایی اربعین هم در پیش است و این حرکت جهانی با حضور اقشار مختلف مردم، علما و دانشمندان برگزار می شود و می توان آحاد ملت را توجیه کرد و در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، راهپیمایی باشکوهی را شاهد باشیم.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
آقای رضایی پنانسیل های خوبی داره در دفاع از نظام
0
0