۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۲۲۲۸۳
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نسخه الکترونیکی کتاب «رسالت تشیع در دنیای امروز» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «رسالت تشیع در دنیای امروز» منتشر شد
اثر حاضر، یکی از تلاش های علمی علامه طباطبایی(ره) است که در آن به این موضوعات بشارت مذهبی تشیع، معادشناسی از نظر شیعه، پیدایش سیر معنوی و عرفانی می پردازد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «رسالت تشیع در دنیای امروز» اظهار داشت: این اثر که شامل گفت وگوی علامه طباطبائی با پروفسور «هانری کربن» در سال ۱۳۴۰ هجری شمسی است، به کوشش استاد سیدهادی خسروشاهی برای چاپ آماده و منتشر شد.

وی گفت: بر اساس محتوای این کتاب، رسالت تشیع، بسط توحید و گسترش اسلام براساس آموزه‌های اهل بیت (ع) است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: عالمان شیعی، از همان سده‌های نخستین، با همت‌هایی کوه سان، همین راه و روش را پیموده و با حفظ هویت خود، در مسیر «وحدت اسلامی» گام نهاده اند.

وی افزود: اثر حاضر، یکی از تلاش‌های علمی متفکر بزرگ شیعی، حضرت علامه طباطبایی است که در آن به این موضوعات بشارت مذهبی تشیع، معادشناسی از نظر شیعه، پیدایش سیر معنوی و عرفانی می‌پردازد.

پهلوانی اظهار داشت: این اثر همچنین با توضیحات و مستندسازی مرحوم آیت الله احمدی میانجی، غنای بیشتری یافته است.

وی به معرفی کتاب «رسالت تشیع در دنیای امروز» پرداخت و گفت: این کتاب نوشته محمدحسین طباطبایی است که در مؤسسه بوستان کتاب تهیه شده و در این انتشارات به چاپ رسیده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: کتاب «رسالت تشیع در دنیای امروز» با ۲۲۶ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۹۱ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات