۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۶۲۲۳۲۷
آیت الله سیفی مازندرانی:

دفاع مقدس مالامال از امدادهای غیبی است

دفاع مقدس مالامال از امدادهای غیبی است
آیت الله سیفی مازندرانی صبر و تقوا را عامل امداد های غیبی و الهی در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: دفاع مقدس مالامال از این امدادهای الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سیفی مازندرانی در نشست گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در خبرگزاری حوزه برگزار شد، عامل اصلی پیروزی در دفاع مقدس را مسأله امداد های غیبی دانست و افزود: تحقق امدادهای غیبی و الهی در طول 8 سال دفاع مقدس در رسانه ها و کتاب هایی که در این زمینه نگاشته شده درحد تواتر است و دلیلی بالاتر از تواتر نیست.

آیت الله سیفی مازندرانی گفت: اگر کسی ایمان داشته باشد امداد های الهی را می بیند و به آن اعتقاد پیدا می کند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم صبر و تقوا را از عوامل امداد های غیبی و الهی در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: دفاع مقدس مالامال از این امدادهای الهی است.

وی اظهار کرد: اینکه انصارالله یمن در مدت کوتاهی حدود دوهزار متجاوز سعودی را به اسارت می گیرد چیزی جز امداد غیبی جبهه حق نیست.

آیت الله سیفی مازندرانی صبر و تقوا را عوامل اصلی امداد های غیبی دانست و ابراز کرد: اولین خصوصیت تقوا این است که یقین بالایی را برای انسان ایجاد می کند که دیگر انسان از چیزی نمی ترسد و به مرتبه اعلای شجاعت می رسد.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه تقوا در آیات قرآن کریم به عنوان عامل نور و بصیرت معرفی شده است، عنوان کرد: صبر در راه حق بدون معرفت به قدرت و علم خداوند متعال و باطل بودن دشمن امکان ندارد.

وی با بیان اینکه روحانیت نقش اساسی را در دفاع مقدس ایفا می کرد و از هر عاملی دیگری مهم تر بود، تصریح کرد: نیرویی که باید صبر و تقوا را در رزمندگان ایجاد می کرد، روحانیت بود.

آیت الله سیفی مازندرانی روحانیت را موتور محرک نشاط آفرین و موجب آرامش روحی و شجاعت رزمندگان دانست و افزود: روحانیتی می تواند این رسالت را بر دوش بکشد که خود عامل باشد.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم بیان کرد: هدف رزمندگان در دفاع مقدس اقامه دین الهی و حکومت الهی بود و این هدف همیشه باید نصب العین ما باشد.

وی با اشاره نیرو و تجهیزات دهها برابری دشمن، گفت: بزرگترین مصبیت نظام اسلامی در دوران جنگ وجود بنی صدر بود./1350/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 11
ارسال نظرات