۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۲۲۳۳۱
در سفر آیت الله اعرافی به زاهدان صورت گرفت؛

تصویب ۸۰ مصوبه آموزشی، عمرانی و تبلیغی برای حوزه علمیه سیستان و بلوچستان

تصویب ۸۰ مصوبه آموزشی، عمرانی و تبلیغی برای حوزه علمیه سیستان و بلوچستان
حجت الاسلام عزیزی گفت: با سفر آیت الله اعرافی، مصوبات خوبی در جهت توسعه حوزه علمیه سیستان و بلوچستان، ارتقای علمی اساتید و طلاب و ابعاد مختلف زندگی طلاب به تصویب رسید.

حجت الاسلام عزیزی مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به سفر آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور به استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: سفر آیت الله اعرافی به سیستان و بلوچستان در راستای سفرهای استانی و به بهانه مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه سیستان و بلوچستان صورت گرفت.

مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان گفت: در خلال این سفر طلاب جوان این نوید را دریافت کردند که مدیریت حوزه های علمیه در سطح کلان برای آینده آنها در حال برنامه ریزی است.

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه آیت الله اعرافی، معاونین ایشان، مسؤولان ستاد مرکزی و مرکز مدیریت حوزه علمیه در این سفر از نزدیک با مشکلات و تنگناهای موجود در استان سیستان و بلوچستان آشنا شدند، عنوان کرد: آشنایی مسؤولان حوزه علمیه با مشکلات حوزه سیستان و بلوچستان موجب انعطاف بخشی به برخی از قوانین شد و در همین راستا اختیاراتی در جهت تاثیرگذاری علمی و فرهنگی حوزه علمیه سیستان و بلوچستان در استان به این حوزه واگذار شد.

مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان به اشاره 80 مصوبه آموزشی، عمرانی، صیانتی، پژوهشی و تبلیغی تصویب شده در این سفر اشاره کرد و افزود: مصوبات خوبی در جهت توسعه حوزه علمیه سیستان و بلوچستان، ارتقای علمی اساتید و طلاب و ابعاد مختلف زندگی طلاب به تصویب رسید.

وی سفرهای استانی مدیر حوزه های علمیه را سنت حسنه ای دانست که موجب برنامه ریزی های ملموس و به هنگام می شود و اظهار داشت: حضور میدانی مدیران حوزه علمیه در استان ها سبب آگاهی دقیق آنها از مشکلات، اقتضائات و امکانات میدانی حوزه های علمیه استانها می شود.

حجت الاسلام عزیزی ابراز کرد: سفرهای استانی سبب شناسایی چالش ها می شود و همین موجب می شود تا مشکلات راحت و با سرعت بیشتری حل شود.

مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان حضور آیت الله اعرافی در حوزه علمیه سیستان و بلوچستان را سبب افزایش انگیزه ها طلاب جوان دانست و افزود: دیدار صمیمی آیت الله اعرافی با طلاب جوان در مسجد جامع، مدرسه مبارکه امام صادق(ع) و مدرسه سفیران هدایت با توجه به استقبال طلاب تا ساعتی پس از پایان رسمی جلسه ادامه پیدا کرد.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به اینکه 20 مصوبه از 80 مصوبه این سفر مربوط به مسائل آموزشی بوده است، اظهار داشت: مصوبات خوبی در جهت کیفیت بخشی و رشد علمی طلاب به تصویب رسید.

مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان رسمیت بخشی به دروس خارج حوزه علمیه زاهدان، بازگشایی رشته های تخصصی براساس نیازهای محسوس و ادامه تحصیل طلاب سفیران هدایت را از ثمرات سفر مدیر حوزه های علمیه به سیستان و بلوچستان دانست و افزود: کارگاه دانش افزایی در جهت ارتقای سطح علمی طلاب برگزار خواهد شد./1350/ت301/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
کاش لیست مصوبات هم رسانه ای می شد
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
شیعیان در استان سیستان مظلوم اند
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
وهابیت خیلی در استان سیستان سرمایه گذاری کردندباید ما تلاشمان را بیشتر کنیم
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
ان شاالله سفر با برکتی برای استان خواهد بود
0
0