۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۲۲۳۳۶
امام جمعه الشتر:

تبیین دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس راه بستن نفوذ دشمن است

تبیین دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس راه بستن نفوذ دشمن است
امام جمعه الشتر به توطئه نفوذ دشمن و کمرنگ شدن ارزش ها اشاره کرد و گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس راه بستن نفوذ دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید سجاد موسوی، امام جمعه الشتر، ظهر امروز در همایش تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس که در سالن همایش الغدیر فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: عزت و امنیت جامعه امروز مرهون خون شهدا و جانفشانی و ایثار رزمندگان و جانبازان هشت سال دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه جنگ به خودی خود فاجعه آور است، افزود: جنگ تحمیلی با وجود مشکلات فراوان برای ایران اسلامی نعمت بود و دستاوردهای فراوانی در پی داشت.

امام جمعه الشتر جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس را سرنوشت ساز خواند و گفت: باید دستاوردها و مؤلفه های جنگ برای نسل امروز که آن دوران را ندیده و لمس نکرده اند، بازگو شود.

وی در ادامه فتوت، جوانمردی، ایثار و فداکاری، امنیت، روحیه مقاومت و ایستادگی را از جمعه دستاوردها مهم دوران دفاع مقدس خواند و بیان داشت: همین که امروز کسی جرأت تعرض به مرزهای زمینی و هوایی کشور را ندارد به برکت دوران دفاع مقدس است.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر ضرورت تبیین و ترویج دستاوردهای دوران دفاع مقدس و آرمان های شهدا به ویژه بین نسل جوان اذعان داشت: این مهم سبب مصون سازی نسل جوان در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان می شود.

وی به توطئه نفوذ دشمن و کمرنگ شدن ارزش ها در جامعه اشاره کرد و گفت: نباید اجازه داد دشمن به باور و اعتقادات ما نفوذ کند، باید مراقب بود که دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس به فراموشی سپرده نشود.

امام جمعه الشتر خاطرنشان کرد: راه جلوگیری از توطئه های دشمن تبیین و ترویج دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس و حرکت در راه آرمان های انقلاب و شهدا است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات