۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۲۲۳۴۲

مساجد استان ایلام برای اسکان زائران اربعین آماده می‌شود

مساجد استان ایلام برای اسکان زائران اربعین آماده می‌شود
رئیس قرارگاه اربعین استان ایلام گفت: تمام مساجد و هیئت‎های مذهبی مسیر زائران اربعین در استان ایلام برای اسکان آنها آماده‌سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد کرمی از آمادگی کامل استان ایلام برای تأمین امنیت زائران اربعین خبر و اظهار داشت: تدابیر لازم امنیتی و مراقبتی برای حفظ ایمنی بیشتر و ممانعت از آسیب‎های انسانی همچون آتش‎سوزی در اردوگاه‎ها، محل‎های تجمع انسانی ابلاغ شده است.

وی با اشاره به آماده‌باش نیروهای امدادی و خدماتی در زمان برگزاری مراسم اربعین در استان ایلام عنوان کرد: دستگاه‎های خدمات‎رسانی همچون دانشگاه علوم پزشکی، مرکز فوریت‎های پزشکی، هلال احمر تا مرکز پخش فرآورده‎های نفتی برای تأمین سوخت در آمادگی کامل هستند.

معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: در صورتی که وضعیت مرز و تردد زائران از حالت عادی خارج و با مشکلی روبه‌رو شویم نیروهای مدیریت بحران وارد عمل می‌شوند.

رئیس قرارگاه اربعین استان ایلام با بیان اینکه تمام مساجد و هیئت‎های مذهبی در اختیار اسکان برای زئران اربعین هستند عنوان کرد: یکی از نیازهای مهم عزاداران شرکت‌کننده در پیاده‎روی اربعین، نیاز به استراحت و خواب شبانه است و موکب‎های در طول مسیر دارای تجهیزاتی همچون پتو است تا زائران به راحتی در این مکان‎ها استراحت کنند.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات