۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۶۲۲۳۴۴
در سه بخش و یازده محور؛

ششمین جشنواره علمی هنری اعتکاف فراخوان شد

ششمین جشنواره علمی هنری اعتکاف فراخوان شد
مسؤول دبیرخانه جشنواره علمی ، هنری و ادبی اعتکاف از اعلام ششمین فراخوان این جشنواره خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار در سه بخش اعلام شده تا 30 بهمن ماه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست خبری ششمین جشنواره جامع بین المللی علمی، ادبی و هنری اعتکاف امروز در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

حسن یاوری جم مسؤول دبیرخانه جشنواره علمی، هنری و ادبی اعتکاف در این نشست ضمن اعلام خبر فراخوان جشنواره ششم اعتکاف خاطرنشان ساخت: اول مرداد شروع فراخوان بوده و مهلت ارسال آثار تا 30 بهمن 98 خواهد بود.

وی دلیل عدم رسانه ای شدن این فراخوان را مناسبت های مختلف این ایام خواند و افزود: اگر نیاز به تمدید داشتیم هم اقدام می‌ کنیم و خود افتتاحیه جشنواره نیز در بستر اعتکاف در ایام ماه رجب و اسفند در سراسر کشور در مناطق اصلی برگزاری اعتکاف برگزار می‌ شود و اختتامیه نیز به صورت متمرکز در قم رقم می‌ خورد.

مسؤول دبیرخانه جشنواره علمی ، هنری و ادبی اعتکاف به شیوه داوری آثار اشاره و ابراز کرد: خروجی رسیده به این جشنواره غربال و داوری می‌ شود و بعد از چاپ، افراد اول و دوم و سوم در هر بخش کتاب، پایان نامه و مقاله و موضوعات مختلف مشخص و در نهایت 33 نفر به عنوان برگزیدگان جشنواره معرفی می‌ شوند.

وی تصریح کرد: کار تا به درجه های قوی علمی نرسد به درجه بین المللی نمی رسد  ولی الان با توجه به استقبال گسترده ای که صورت گرفته این جشنواره به چهار زبان اصلی کشور فراخوان می‌ شود.

یاوری با اشاره به لزوم کار رسانه ای قوی برای معنویت افزایی از طریق اعتکاف یادآور شد: به عقیده ما رسانه ها در این بین نقش عمده ای دارند و باید در این راستا تلاش کنند چراکه این مسأله می‌تواند زمینه ساز فرهنگ معنویت در جامعه باشد.

مسؤول دبیرخانه جشنواره علمی ، هنری و ادبی اعتکاف در ادامه خاطرنشان ساخت: علاقه مندان برای ارسال آثار می بایست آثار خود را به دبیرخانه دائمی جشنواره اعتکاف از طریق آدرس قم، بلوار شهید صدوقی، کوچه 56، پلاک 25 واحد یک و کدپستی  74163-37131 اقدام کنند.

یاوری در پایان یادآور شد: بخش علمی این همایش شامل کتاب، مقاله و پایان نامه، بخش ادبی شامل شعر، داستان، خاطره و قطعه ادبی و بخش هنری شامل فیلم کوتاه، فیلنامه ،مستند و عکس اعلام شده است و علاقه مندان داخل و خارج کشور می‌توانند در این همایش شرکت کنند./1330/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 16
ارسال نظرات