۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۲۲۳۵۵

جذب سرباز طلبه در اداره تبلیغات اسلامی اهواز

جذب سرباز طلبه در اداره تبلیغات اسلامی اهواز
حجت الاسلام پشم فروش گفت: تبلیغات اسلامی خوزستان از میان طلاب داوطلب واجد شرایط برای شهر اهواز سرباز طلبه پذیرش خواهد کرد.
حجت الاسلام محمد پشم فروش، رییس اداره تبلیغات اسلامی اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: تبلیغات اسلامی خوزستان از  میان طلاب داوطلب واجد شرایط برای شهر اهواز سرباز طلبه پذیرش خواهد کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اهواز پیرامون شرایط جذب سرباز طلبه عنوان داشت: علاقه مندی و توانمندی به شرکت در فعالیت‌های فرهنگی اداری، رعایت شؤون و زی طلبگی، حضور در ساعت اداری، دارا بودن سطح یک (اتمام کتبی و شفاهی پایه ۶) و سکونت در شهر اهواز از جمله شرایط پذیرش جذب سرباز طلبه است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه برخورداری از سابقه فرهنگی و تبلیغی، از اولویت‌های جذب سرباز طلبه است، خاطرنشان کرد: مهارت در رشته‌های تخصصی و مدیریتی، سابقه فعالیت در مساجد یا مدارس علمیه در کنار سابقه فعالیت در اردو‌های جهادی و راهیان نور از جمله امتیازات و اولویت‌ها در پذیرش سرباز طلبه است.

حجت الاسلام پشم فروش در رابطه با چگونگی ثبت نام گفت: داوطلبان برای ثبت نام و تکمیل فرم نام و نام خانوادگی، نام مدرسه علمیه و عکس پرسنلی را به شماره ۰۹۳۰۴۰۳۸۶۶۳ ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین علاقه مندان می‌توانند مشخصات خواسته شده را به آیدی @Tabligkh و یا سایت https://eitaa.com/Tabligkh ارسال کنند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات