۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۶۲۲۳۸۲
امام جمعه بابلسر:

پیشرفت کشور در ایستادگی و اعتماد به جوانان است

پیشرفت کشور در ایستادگی و اعتماد به جوانان است
حجت الاسلام قلی پور، لازمه و اساس استمرار پیشرفت کشور را در ایستادگی و مقاومت، اعتماد به جوانان، حمایت از تولید داخلی و تلاش برای رفع موانع آن و مبارزه با فساد دانست.
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، تثبیت انقلاب و امنیت پایدار را از برکات و دستاورد‌های دفاع مقدس خواند و گفت: حماسه ایستادگی و مقاومت مردم ایران در طول هشت سال دفاع مقدس، این جنگ را به یکی از کم‏ نظیر‏ترین پدیده‏های تاریخ تبدیل کرد.
 
وی، دوران دفاع مقدس را دوران بالندگی انقلاب اسلامی و مقاومت را تنها راه پیروزی بر استکبار دانست و افزود: امروز ایران اسلامی مقتدرانه در برابر زاده خواهی‌ها و زورگویی دشمنان و استکبار جهانی ایستاده است.
 
حجت الاسلام قلی پور، ایستادگی و مقاومت را عامل پیروزی ملت ایران در چهار دهه اخیر دانست و خاطرنشان کرد: آنچه این عزت را آفرید، مقاومتی بود که حاصل شد و مردم نجیب و شریف ایران اسلامی در سایه رهبری و ولایت مطلقه فقیه، آن را تداوم بخشیدند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود لازمه و اساس استمرار پیشرفت کشور را در ایستادگی و مقاومت، کار جهادی و امید به آینده، اعتماد به جوانان، حمایت از تولید داخلی و تلاش برای رفع موانع آن، مبارزه با فساد، تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت نیرو‌های وفادار به انقلاب دانست.
 
حجت الاسلام قلی پور با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم امید در بین مردم خاطر نشان کرد: ایشان به اعتماد به جوانان و توجه به آن‌ها و سپردن کار‌های مهم به آن‌ها تأکید داشتند و تذکر دادند غفلت از نیرو‌های جوان اشتباه است.
 
امام جمعه بابلسر با اشاره به توطئه کمرنگ کردن روحیه انقلابی در کشور بیان داشت: متأسفانه برخی‌ها دانسته و یا ندانسته تلاش کردند تا نام شهدا ازکوچه و خیابان‌ها کمرنگ شود که این خیانت بزرگ و توطئه علیه جریان مقاومت است.
 
وی با اشاره به اینکه یکی از ثمره‌های انقلاب شهدا هستند و نباید اهداف و آرمان‌های شهدا فراموش شود، گفت: مسؤولان باید بدانند شهدا سند‌های افتخار ما هستند و همه قدرت و اقتدار ملی و دینی این کشور را و مدیون خون آن‌ها هستیم.
 
حجت الاسلام قلی پور با انتقاد از کسانی که با حرکتی مذبوحانه و غلط سعی در حذف نام شهدا داشتند، افزود: تلاش کردند تا با حذف اسم شهدا، راه و رسم شهدا به فراموشی سپرده شود، اما این عده باید بدانند که راه شهدا فراموشی شدنی نیست./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات