۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۶۲۲۴۱۱
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «امامت سر خاتمیت» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «امامت سر خاتمیت» منتشر شد
در کتاب حاضر، نظریه در خصوص خاتمیت ارائه شده که مهم ترین دلیل حقانیت شیعه و محکم ترین استدلال امامت بر پایه باورهای مشترک و اصولی همه مسلمانان است.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «امامت سر خاتمیت» اظهار داشت: در کتاب حاضر، نظریه در خصوص خاتمیت ارائه شده که مهم‌ترین دلیل حقانیت شیعه و محکم‌ترین استدلال امامت بر پایه باور‌های مشترک و اصولی همه مسلمانان است.

وی گفت: ابتدا ادله اثبات نبوت از منظر حکما و متکلمان بررسی شده و حداکثری بودن قلمروی دین اثبات شده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: سپس نظریات اقبال، شریعتی و مطهری در خصوص مناط و ملاک خاتمیت نقد و بررسی شده است. در ادامه سر خاتمیت بر پایه سازوکار فهم متون مقدس به ویژه قرآن کریم تبیین شده است.

وی افزود: در فصل بعدی، به مقامات و شئون رسول اکرم (ص) نسبت به قرآن کریم پرداخته شده است. در نهایت نیز برای روشن شدن تلقی شیعه در دوره غیبت، تحلیل جدیدی از اجتهاد ارائه می‌شود.

پهلوانی به معرفی کتاب «امامت سر خاتمیت» پرداخت و اظهار داشت: این کتاب نوشته عباس جوارشکیان است که در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تهیه شده و در انتشارات بوستان کتاب به چاپ رسیده است.

وی گفت: کتاب «امامت سر خاتمیت» با ۲۸۴ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۹۴ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶
نسخه دیجیتالش را نداشتید بارگذاری کنید
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
در خیلی جا ها حقوق نجومی هست که صداشم در نمی آید
0
0