۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۲۲۴۶۴
حجت‌الاسلام بلک:

حاصل جدایی عترت از قرآن، تشکیل داعش است

حاصل جدایی عترت از قرآن، تشکیل داعش است
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: قرآن صامت و ساکت نیست و مویدان خود را می نوازد و بر آنهایی که به آن بی اعتنایی می کنند می تازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام محمد حسین بلک مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، صبح امروز در نشست بررسی وقف مشارکتی در حوزه امور قرآنی، با اشاره آثار قرآن کریم در زندگی انسان، گفت: در تلاش هستیم تا عطر خوش قرآن را به خودمان جذب کنیم و خوشحال هستیم که مسابقات قرآن ناطقی که همه ما مدیون به آن هستیم در یک نظام اسلامی و تحت رهبری یک فقیه جامع الشرایط برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه با اظهار کرد: قرآن صامت و ساکت نیست و مویدان خود را می‌نوازد و بر آنهایی که به آن بی اعتنایی می‌کنند می‌تازد، قرآن نباید از عترت فاصله بگیرد و خوشحال هستیم که قرآن و عترت در کشور و نظام اسلامی ما با یک دیگر همراه است.

حجت‌الاسلام بلک با بیان اینکه امام علی(ع) همان قرآن مجسم و ناطق است، تصریح کرد: اگر عترت نباشد ما چگونه می توانیم تفاسیر قرآن کریم را درک کنیم؟ پیوند میان عترت و قرآن کریم یک مسأله ضروری است که همه باید به آن توجه داشته باشیم، شهید حججی‌ها و مفاهیم اسلامی، مولود کنار هم قرار گرفتن قرآن و عترت هستند و اگر قرآن از عترت جدا شود حاصل آن پدید آمدن جریان‌ها، تفکرات و فرقه‌هایی همچون داعش خواهد بود./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
بله همین طوره داعش نتیجه پیوند وهابیت و صهیونیسم است
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
لعنت خدا بر حامیان و بانیان داعش
2
0