۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۲۲۴۹۰
برای حضور در اربعین حسینی؛

معافیت تحصیلی طلاب جدیدالورود در اسرع وقت صادر می‌شود

معافیت تحصیلی طلاب جدیدالورود در اسرع وقت صادر می‌شود
حجت الاسلام کیانی از اقدامات مؤثر برای صدور معافیت تحصیلی طلاب جدید الورود جهت شرکت در مراسم اربعین خبر داد.
حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی از برگزاری جلسه با سرهنگ موسوی تبار، معاون وظیفه عمومی استان خوزستان جهت آخرین هماهنگی‌ها با هدف فراهم آوردن زمینه حضور پرشور طلاب خوزستانی در همایش اربعین حسینی خبر داد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان استان خوزستان عنوان داشت: پس از جلسه برگزار شده تصمیم‌ها و همکاری‌هایی برای صدور معافیت تحصیلی طلابی که معافیت تحصیلی شان تاکنون به عللی صادر نشده است، اتخاذ شد.

این مقام مسؤول بیان داشت: برای طلاب جدید الورودی که علاقه‌مند به شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی هستند، نیز تصمیم بر آن شد معافیت‌های تحصیلی شان در اسرع وقت صادر شود تا در مراسم اربعین شرکت کنند.

حجت الاسلام کیانی خاطرنشان کرد: طلاب مشغول در پایه تحصیلی ۲ به بالا، که به هر دلیلی موفق به اخذ معافیت تحصیلی نشدند، روز چهارشنبه (۱۰ مهر) به معاونت‌های اجرایی مدارس علمیه محل تحصیل مراجعه کنند.

وی بیان داشت: طلاب در مراجعه به معاونت‌های اجرایی مدارس علمیه محل تحصیل حتما کپی تمام صفحات شناسنامه، کپی کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی غیرحوزوی، گواهی قبولی ۳ ساله راهنمایی و دو قطعه عکس ۳×۴ به همراه داشته باشند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان استان خوزستان با بیان اینکه برای طلاب جدیدالورود، امکان زیارت اربعین فراهم شد، گفت: از روز شنبه (۱۳ مهر) این عزیزان می‌توانند برای پیگیری مسأله به معاونان اجرایی مدارس علمیه خوزستان مراجعه کنند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات