۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۲۲۴۹۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

خنثی کردن توطئه‌های دشمن از دستاورد‌های اربعین حسینی است

خنثی کردن توطئه‌های دشمن از دستاورد‌های اربعین حسینی است
آیت الله نمازی پیاده روی اربعین حسینی را دارای آثار و دستاورد‌های زیادی دانست و گفت: خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام یکی از این آثار و دستاورد‌ها است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله نمازی ظهر امروز در دیدار اعضای موکب علی ابن باقر (ع) و اعضای کاروان پیاده روی بصیرت حسینی، گفت: از اینکه توفیق دارید در ایام سوگواری امام حسین (ع) و ایام زیارت اربعین به زیارت حضرت بروید توفیق و سعادت بزرگی است.

وی افزود: حضور در اربعین حسینی یک توفیق بزرگی است که زائران حضرت از کشور‌های اسلامی در کنگره عظیم پیاده روی اربعین حسینی برای زیارت امام حسین (ع) عازم کربلا می‌شوند، اما این همه ماجرای اربعین حسینی و زیارت حضرت نیست چرا که این قضیه دارای یک ظاهر و یک باطن است.

آیت الله نمازی گفت: در زیارت اربعین اسرار و حکمت‌ها و فلسفه زیادی است که زیارت حضرت ظاهر کار است، اما یک باطن دارد و آن این است که حضور چند ده میلیون مسلمان با وجود همه مشکلات و کمبود‌ها تنها به عشق امام حسین (ع) است.

وی پیاده روی اربعین حسینی را دارای آثار و دستاورد‌های زیادی دانست و از خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام به عنوان یکی از این آثار و دستاورد‌ها نام برد و اظهار داشت: امروز آمریکا و اسرائیل و اروپا یک جنگ جهانی نا برابر را با مکتب اهل بیت (ع) آغاز کرده است.

به گفته وی جنگ نابرابر جهانی آمریکا و اسرائیل و اروپا با مکتب اهل بیت (ع) یک جنگ جدی است و امکانات آن‌ها در این رویایی صد درصد است و امکانات ما تنها چند درصد است، اما در طول تاریخ ۱۴۰۰ سال گذشته همیشه پیروزی و نصرت از آن جبهه امام حسین (ع) بوده است و آن‌ها شکست خورده اند.

آیت الله نمازی گفت: هیچ قدرتی توانایی جلوگیری از پیشروی کربلا و عاشورا را ندارد و امروز نیز عصر محاصره استکبار جهانی از سوی مستضعفان جهان است.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه انهدام مهمترین مرکز صادراتی نفت عربستان و توقف ۵۰ درصد از صادرات نفت عربستان از سوی انصارالله و مردم یمن را موفقیت بزرگی برای مردم مسلمان و شیعه و مظلوم یمن دانست و افزود: آمریکا و عربستان که به کشور یمن چشم طمع دوخته بودند شکست سختی را از یمن دریافت کردند.

آیت الله نمازی همچنین کشته و زخمی شدن و اسارت تعداد زیادی ازائتلاف سعودی به دست نیرو‌های یمنی در عملیات اخیر را شکست دیگری بر پیکره ارتش عربستان دانست و گفت: حمله عربستان به یمن موضوع جدیدی در عصر حاضر نیست بلکه ادامه همان حرکت عاشورا بعد از ۱۴۰۰ سال است./۱۳۰۷/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 9
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات