۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۶۲۲۵۰۹
مسؤول امور ارتباطات حوزوی دفتر رهبری:

رهبر معظم انقلاب محصول ناب و خالص حوزه‌های علمیه هستند

رهبر معظم انقلاب محصول ناب و خالص حوزه‌های علمیه هستند
حجت‌ الاسلام والمسلمین محمدیان با بیان اینکه حوزه علمیه تهران باید جایگاه راهبردی خود را پیدا کند، گفت: رهبر معظم انقلاب محصول ناب و خالص حوزه‌های علمیه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌ الاسلام والمسلمین محمدیان مسؤول امور ارتباطات حوزوی دفتر رهبری، امروز در حاشیه بازدید از مدرسه علمیه امام رضا(ع) گفت: در این سالهای اخیر حوزه علمیه استان تهران سرمایه های بزرگ و استوانه های عظیم علمی، معنوی و اجتماعی بسیاری را از دست داد.

وی افزود: اما خداوند در سطوح مختلف زمین را خالی از حجت باقی نمی گذارد و این سنت الهی است. امروز یکی از امیدهای حوزه‌ علمیه استان تهران آیت‌الله رشاد هستند که در طول این 40 سال ثمرات و برکات فراوانی برای حوزه علمیه تهران داشته است برای مثال طرح‌هایی که با ریاست وی در عرصه‌های مختلف مانند فقه نظام در پژوهشکده علوم اسلامی برنامه‌ریزی شد نظیر ندارد. 

حجت ‌الاسلام والمسلمین محمدیان اتفاقات عصر کنونی را در تاریخ تشیع و ادیان الهی بی نظیر دانست و ابراز کرد: امروز دینداران با ابزارهای رسانه ای قادر به انتقال پیام آسمانی انبیا و اولیای الهی در سطح وسیع جهانی هستند و مکتب شیعه مخاطب خود را در جهان پیدا کرده است.

مسؤول امور ارتباطات حوزوی دفتر رهبری ادامه داد: امروز در جهان بسیاری از مردم علاقه مند به مکتب تشیع هستند به گونه ای که اگر این مکتب مجاهد بخواهد برای دفاع از آن به جهاد بر می خیزند و این مهم را می توان در راهپیمایی عظیم اربعین مشاهده کرد.  

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی محور تمام اتفاقات و علاقه مردم به مکتب تشیع است و در محور آن روحانیت و حوزویان قرار دارند، اظهار داشت:  امام راحل و رهبر معظم انقلاب محصول ناب و خالص حوزه‌های علمیه هستند؛ طلاب در عصر حاضر باید به درستی دین الهی را بشناسند و آن را تبلیغ کنند.

حجت ‌الاسلام والمسلمین محمدیان با بیان اینکه طلاب باید خود را وقف دین کنند، ابراز کرد: طلاب با وقف خودشان به مکتب تشیع دین الهی را یاری کنند؛ کسی که خود را وقف دین کرد دیگر در برابر مشکلات و سختی ها متزلزل نمی شود.

مسؤول امور ارتباطات حوزوی دفتر رهبری با بیان اینکه در حال حاضر بشریت در پیچ تاریخی بسیار مهمی قرار دارد و انقلاب اسلامی در آن نقش محوری ایفا می کند، اظهار داشت: امروز یمن به عنوان ضعیف ترین کشور از نظر اقتصادی و تکنولوژی قریب به 5 سال در برابر حملات عربستان که مدعی بود 5 ساله این کشور را فتح می کند مقاومت کرده و فرمایش رهبری پوزه عربستان را به زمین مالیده است؛ امروز همین کشور مدعی که بزرگ ترین صادر کننده نفت بود به وارد کننده نفت تبدیل شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حوزه علمیه تهران باید جایگاه راهبردی خود را پیدا کند چرا که در مرکز تحولات تاریخی دنیا قرار گرفته است./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3

1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات