۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۲۲۵۱۰
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در گفت وگو با رسا:

دشمن می‌خواهد انقلاب اسلامی را به سرنوشت انقلاب‌های ناکام دنیا دچار کند

دشمن می‌خواهد انقلاب اسلامی را به سرنوشت انقلاب‌های ناکام دنیا دچار کند
نماینده خبرگان با اشاره به تلاش بدخواهان ملت ایران برای فاصله انداختن بین آنها و فرهنگ مقاومت گفت: دشمن می خواهد انقلاب اسلامی را به سرنوشت انقلاب های ناکام دچار کند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به دیدار اخیر خبرگان ملت با رهبر معظم انقلاب و بیان اینکه آمریکا می خواهد ایران را همانند کشورهایی همچون افغانستان تحت سلطه بگیرد، گفت: غربی ها به ویژه آمریکا، انگلیس و فرانسه می خواهند کاری کنند که گفتمان مبارزه با استکبار، ظلم و غارتگری در ایران به دست فراموشی سپرده شود.

وی با تأکید بر اینکه غربی ها درصدد آن هستند که انقلاب اسلامی را به سرنوشت سایر انقلاب های ناکام دنیا دچار کنند، اظهار داشت: آنها اصرار دارند که ایران از مظاهر و مسائل انقلاب و انقلابی بودن به طور کلی فاصله بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با بیان اینکه دشمن می خواهد ملت ایران انقلاب خود را شکست خورده بدانند، ابراز داشت: غربی ها همواره در تلاش هستند که گفتمان انقلاب اسلامی را از میان ملت ایران بزدایند و میان آنها و فرهنگ مقاومت فاصله بیافکنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره در مقابل نگرش های غرب گرایانه ایستادگی و مقاومت می کنند، تأکید کرد: ایشان همچون سدی مستحکم در برابر غرب ایستاده اند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر مسأله انقلابی بودن نیروهای مملکت و ملت ایران تأکید دارند، عنوان کرد: امروز نباید بپنداریم که انقلاب اسلامی اختصاص به 40 سال قبل دارد، بلکه باید همواره انقلابی و مجاهدانه عمل کنیم؛ ملت ما همچنان باید مبارز و مقاوم در مقابل مستکبران عالم رو به جلو حرکت کند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با اشاره به اینکه ما باید از دوران دفاع مقدس برای امروز خود درس ایثارگری، انقلابی بودن و مقاومت بگیریم، بیان کرد: امروز باید دفاع مقدس را نصب العین خود قرار داده و معارف آن را برای نسل های بعدی تبیین کنیم؛ اگر اعمال و رفتار خود را بر اساس دفاع مقدس تنظیم کرده و در راستای ایثارگری حرکت کنیم، بدون شک در مقابل مستکبران مقاوم خواهیم شد و آمریکا را شکست خواهیم داد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز باید ایثار ایثارگران در خرمشهر، جنوب و غرب کشور را مطالعه کرده و آن را برای نسل جدید بیان کنیم، گفت: به طور کلی اگر رسانه های خود را مشغول به مسائل دفاع مقدس کنیم، نه تنها انقلاب و انقلابی بودن از میان ملت ایران رخت برنمی بندد، بلکه این ملت به عنوان یک ملت مؤمن و انقلابی در مقابل ستمکاران خواهد ایستاد.

وی در پایان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر ضرورت بهره گیری از درس های دفاع مقدس برای امروز جامعه یادآور شد: ایشان همواره خطاب به ملت و مسؤولان می فرمایند «مبادا از آن ایثارگری ها، مقاومت ها و دفاع مقدس ها فاصله بگیرید و آن را از یاد ببرید»؛ امروز جوانان باید از انقلاب و دفاع مقدس درس ها عبرت ها بگیرند و بدانند اگر بر اساس معارف دفاع مقدس عمل کنند می توانند در مقابل همه توطئه ها و مستکبران ایستاده و اجازه ورود مجدد چپاول گران به این کشور را ندهند./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات