۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۶۲۲۵۱۴

کاروان پیاده روی «کربلای معلا بصیرت حسینی» از کاشان عازم کربلا می‌شود

کاروان پیاده روی «کربلای معلا بصیرت حسینی» از کاشان عازم کربلا می‌شود
کاروان پیاده روی «کربلای معلا بصیرت حسینی» هفته آینده با 250 نفر از گلزار شهدای دارالسلام کاشان عازم کربلای معلی می شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مهدی شجری بعد از ظهر امروز در دیدار با آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: سال گذشته ۲۳۰ نفر در قالب کاروان پیاده روی «کربلای معلا بصیرت حسینی» از کاشان به کربلای معلی اعزام شدند و ضمن شرکت در پیاده روی اربعین زیارت ائمه اطهار (ع) را هم در برنامه داشتند.

وی افزود: کاروان پیاده روی «کربلای معلا بصیرت حسینی» امسال نیز یکشنبه هفته آینده ۱۴ مهر با ۲۵۰ نفر در قالب ۵ اتوبوس ۵۰ نفره از گلزار شهدای دارالسلام کاشان با عطر افشانی و تجدید بیعت با شهدا به کربلا معلی اعزام خواهند شد.

به گفته وی، براساس برنامه ریزی انجام شده کاروان بصیرت حسینی کاشان یک شب در سامرا، یک شب در کاظمین، دو روز در نجف و دو روز و نصف پیاده روی و ۲ روز در را کربلا مستقر خواهند بود.

شجری یادآور شد: ۸۵ نفر از ۲۵۰ نفر کاروان پیاده روی «کربلای معلا بصیرت حسینی» بانوان از جمله پرستار و مبلغه هستند.

وی تبلیغ به ویژه معرفی علی ابن باقر (ع) و هدایای تبرکی به خانواده‌های عراقی را یکی از برنامه‌های فرهنگی این کاروان برشمرد و یادآور شد: ۵۰ خانه و هر خانه ۵ نفر از اعضای کاروان میهمان آن‌ها در سه شهر از جمله حمزه و حله خواهند بود و درضمن تبلیغ و معرفی امامزاده سلطانعلی ابن باقر (ع) هدایای تبرکی به آن‌ها اهدا خواهد شد.

به گفته وی تبلیغات فرهنگی این کاروان در عراق سبب شده است زائران عراقی که برای زیارت حضرت معصومه (س) به قم مشرف می‌شوند مشهد اردهال و زیارت علی ابن باقر (ع) را نیز در برنامه‌های زیارتی خود قرار دهند./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات