۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۶۲۲۵۴۸
حجت الاسلام صالحی تأکید کرد؛

ضرورت تبیین صحیح مطالبات رهبری در حوزه فرهنگی و اقتصادی توسط روحانیت

ضرورت تبیین صحیح مطالبات رهبری در حوزه فرهنگی و اقتصادی توسط روحانیت
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری، تبیین صحیح و دقیق مطالبات و دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه های فرهنگی و اقتصادی را رسالت امروز روحانیت دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صاحی ساری سه شنبه در جلسه جامعه روحانیت مرکز استان به تأکید مقام معظم رهبری بر ایستادگی و مقاومت به عنوان کلید حل بسیاری از مشکلات امروز کشور اشاره کرد و گفت: روحانیت باید در فرصت‌های تبلیغی که در اختیار دارد نسبت به تبیین این مسأله گام بردارد.
 
وی با بیان این که امروز یکی از وظایف روحانیت، تبیین صحیح و دقیق رهنمود‌های مقام معظم رهبری برای عموم مردم است، افزود: باید مطالبات و دغدغه‌های رهبری در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی بیشتر برای جامعه تبیین شود.
 
حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که متأسفانه برخی مسؤولان کشور نسبت به دغدغه‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری کم توجه هستند، بیان داشت: تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی موجب رشد و تعالی کشور خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز کشور برای برون رفت از مشکلات نیازمند مدیرانی انقلابی و جهادی است، خاطرنشان کرد: متوجه تفکر برخی از مدیران با مبانی انقلابی در تضاد است.
 
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با تأکید براین که مبارزه با فساد و تحقق عدالت یکی از مهم‌ترین شعار‌های انقلاب اسلامی بوده است، بیان داشت: خوشبختانه در دوره جدید دستگاه قضا شاهد برخورد جدی با مفاسد اقتصادی هستیم.
 
حجت الاسلام صالحی با بیان این که مقابله قاطع و قانونی با مفسدان اقتصادی موجب رضایت و خوشحالی مردم می‌شود، خاطرنشان کرد: اقدامات ارزشمند اخیر در دستگاه قضا موجب اعتماد بیشتر مردم نسبت به قوه قضائیه شده است.
 
وی با اشاره به این که رسالت اصلی دستگاه قضا دفاع از حقوق محرومان و مستضعفان و مقابله جدی با فساد در جامعه اسلامی است، بیان داشت: باید از همه ظرفیت‌های موجود جهت برقراری عدالت در جامعه دینی بهره گرفته شود.
 
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که در حالی که دشمنان می‌کوشند تا دستاورد‌ها و خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی را ناچیز و بی اهمیت جلوه دهند روحانیت باید با آگاهی دادن به مردم این توطئه دشمن را خنثی کند، خاطرنشان کرد: روحانیت به دلیل منبر و خطابه‌هایی که در اختیار دارد بهترین رسانه برای تبلیغ دستاورد‌ها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات