۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۶۲۲۵۶۳

راهپیمایی بانوان یمنی در تمجید از عملیات «نصر من الله»

راهپیمایی بانوان یمنی در تمجید از عملیات «نصر من الله»
بانوان یمنی اهل صنعا، پایتخت یمن، عصر سه‌شنبه، ۹ مهرماه، با برگزاری راهپیمایی گسترده‌ای پیروزی نیروهای انصارالله در عملیات «نصر من الله» را ستودند.

به گزارش خبرگزاری رسا، هیأت بانوان جنبش انصارالله یمن در شهر صنعا، عصر دیروز راهپیمایی گسترده‌ای جهت تقدیر از عملیات «نصر من الله» که در محور نجران عربستان صورت گرفت، ترتیب داد.
 
این هیأت در بیانیه‌‌ای تأکید کرد که عملیات مذکور به جهان نشان داد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از توان و قدرت کافی برخوردارند و با اسرا به شکل انسانی رفتار می‌کنند.
 
بانوان شرکت کننده در راهپیمایی بزرگ شهر صنعا، پیروزی نیروهای انصارالله در محور نجران را به رهبر این جنبش و فرماندهان سیاسی آن تبریک گفته و از کشورهای ائتلاف عربی خواستند تا با مردم یمن تعامل مثبت داشته باشند.

بانوان یمنی همچنین دستاوردهای توان موشکی و پهپادی انصارالله را ستوده و از همه مردم یمن خواستند تا با مال و جان برای مقابله با متجاوزان بسیج شوند.

یادآور می‌شود، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز شنبه، ۶ مهرماه، با اعلام خبر اجرای عملیات نظامی بزرگ نیروهای یمنی در نجران واقع در جنوب غربی عربستان، موسوم به عملیات «نصر من الله»، اعلام کرد که شمار زیادی از نیروهای نظامی ائتلاف سعودی در جریان این عملیات، به اسارت درآمدند./983/ب

منبع: ایکنا

ارسال نظرات