۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۶۲۲۵۷۷
حجت‌الاسلام حسینی کوهساری:

راهپیمایی اربعین حسینی از جنس اخلاص و مجاهدت است

راهپیمایی اربعین حسینی از جنس اخلاص و مجاهدت است
جنس اربعین حسینی همراه با مجاهدت و به‌دوراز تعلقات مادی است که این مسئله سبب شده تا حرکت در این مسیر به خاطره‌ای معنوی و معرفتی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید مفید حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه در نشست " نقش روحانیت در حماسه اربعین حسینی" در مدرسه فیضیه قم با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، بیان داشت: راهپیمایی اربعین حسینی یک اتفاق بی‌نظیر در تراز تمدن نوین اسلامی است.

وی بابیان اینکه اربعین حسینی سبب پیشرفت کیان اسلام خواهد شد، تصریح کرد: آینده اسلام باید با پیشرفت روبرو باشد و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی سبب سریع‌تر شدن پیشرفت تمدن اسلامی خواهد شد.

مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب درباره راهپیمایی اربعین حسینی ابراز داشت: ما از طریق اربعین حسینی به آرمان‌های خود و جهان مهدوی نزدیک‌تر می‌شویم.

وی در ادامه افزود: جنس اربعین حسینی همراه با مجاهدت و به‌دوراز تعلقات مادی است که این مسئله سبب شده تا حرکت در این مسیر به خاطره‌ای معنوی و معرفتی تبدیل شود.

حجت‌الاسلام حسینی کوهساری با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در راهپیمایی اربعین، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا این اجتماع عظیم همه‌ساله باشکوه‌تر از پیش برگزار شود.

وی در ادامه بابیان سه شاخصه مهم اربعین حسینی در کلام رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: اربعین حسینی باید مردمی بماند، عراقی بماند و حسینی وار برگزار شود.

وی در پایان گفت: همان‌گونه که اربعین همه‌ساله پیشرفت می‌کند باید این اجتماع عظیم  جهانی شود؛ ازاین‌رو باید در حفظ این مهم بیش‌ازپیش فعالیت و برنامه‌ریزی داشته باشیم.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
حسین عجمی
ارسال نظرات