۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۲۲۶۱۳
پیش از ظهر امروز؛

مراسم افتتاحیه طرح معراج حوزه علمیه خوزستان برگزار شد

مراسم افتتاحیه طرح معراج حوزه علمیه خوزستان برگزار شد
مراسم افتتاحیه طرح معراج حوزه علمیه خوزستان در سال تحصیلی ۹۹ ـ ۹۸ برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم افتتاحیه طرح معراج حوزه علمیه خوزستان، پیش از ظهر امروز در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

در این مراسم که آیت الله موسوی جزایری، رییس حوزه علمیه اهواز و حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حضور داشتند، حجت الاسلام یزدانپرست، مسؤول طرح معراج حوزه علمیه خوزستان به ارائه گزارشی از فعالیت مبلغان طرح معراج در سال تحصیلی گذشته پرداخت.

مسؤول طرح معراج حوزه علمیه خوزستان در این مراسم به تعداد مبلغان و مبلغه‌های طرح معراج، محور فعالیت‌ها در هر مقطع تحصیلی و برگزاری همایش‌های خانواده اشاره کرد.

همچنین آیت الله موسوی جزایری، رییس حوزه علمیه اهواز با اشاره به اهمیت طرح معراج در تهذیب نفس و برطرف سازی شبهات مطرح شده برای دانش آموزان عنوان داشت: طلبه و دانش آموزی که در این طرح شرکت می‌کند به واقع معراج می‌روند.

از سوی دیگر حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، درباره ضرورت حفاظت شخصی و اجتماعی، بی توجهی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر و گسترش ناهنجاری‌های اجتماعی، نقش روحانیت در کاهش آسیب‌های اجتماعی، معیشت طلاب و اهمیت طرح معراج نکاتی را بیان کرد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات