۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۲۲۶۲۵
مشاور وزیر آموزش و پرورش:

حوزه علمیه در زمینه تولید علم و محتوا یاری گر آموزش و پرورش باشد

حوزه علمیه در زمینه تولید علم و محتوا یاری گر آموزش و پرورش باشد
مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش و تشکیل اتاق فکر، گفت: حوزه می تواند در تولید محتوا و علم به آموزش و پرورش کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، علیرضا حاجیان زاده، مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‎ حوزه‎های علمیه و آموزش و پرورش، ظهر امروز در همایش سالانه اعضای کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش لرستان گفت: نگاه ما در سند تحول این است که وزارت آموزش و پرورش وزارت تربیت باشد.

وی با اشاره به اهمیت مسأله تربیت دینی در اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش افزود: منظور از محور تربیت توجه به بخش های مختلف اعتقادی، اخلاقی، سیاسی، اجتماعی، هنری، تربیت بدنی و فناورانه است.

حاجیان زاده با تأکید بر ضرورت همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش ادامه داد: تعامل و همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش در عرصه تربیت امری ضروری بوده و در سایه همکاری این دو نهاد می توان گام های مؤثری در گام دوم انقلاب برداشت.

وی با اشاره به فعالیت ستاد همکاری آموزش و پرورش و حوزه های علمیه اظهار داشت: از اهداف فعالیت این ستاد شناسایی نیازهای دانش آموزان و برنامه ریزی برای پاسخگویی به این نیازها و فعالیت مؤثر و نتیجه بخش در عرصه تبلیغ است.

مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‎ حوزه‎های علمیه و آموزش و پرورش از تدوین برنامه پنج ساله همکاری حوزه و آموزش و پرورش خبر داد و گفت: اتاق های فکر راه اندازی شده است و از حوزه انتظار می رود در عرصه تولید محتوا و علم و پشتیبانی فکری و محتوایی آموزش و پرورش را یاری کند.

وی توانمندسازی نیروی انسانی همچون روحانیان و کادر مدرسه توسط حوزه های علمیه، تدوین منابع آموزشی، مطالعاتی، کتاب های درسی و غیر درسی و بسته های آموزشی برای معلمان و خانواده ها، شناسایی و جذب روحانیان و آشنا به مهارت های ارتباط با مخاطب کودک و نوجوان را از جمله برنامه هایی ذکر کرد که در ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش به آن پرداخته می شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بی پروا
Iran, Islamic Republic of
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
جون من چشم باز کنید حوزه کلی محتوا تولید کرده که استفاده کنید اما نمی کنید و سنگ محتوای غربی به سینه می زنید
از محتوای حوزوی استفاده کنید 2030 را کجای دلتون می زارید
اقا شعار بسه خفمون کردید
0
0